A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1,3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fiatalosan szép, megbízható pille

Szöveges ítélet

Több ítéletet is olvastam már a Swiftekről. Voltak köztük Suzuki tulajdonosok és külső szemlélők is. Sok dolgot hallottam, amit valósnak tartok, azonban néhány mítoszt szeretnék letisztázni.
Először is, mellőzvén az A-ból B-be közhelyt, nagyon megbízható autó. Mindig pöccre indul, ha nem, akkor az a 45 A/h-s akksinak köszönhető. Eddig 25000 km-t tettünk meg vele, és soha nem hagyott cserben minket.
A fogyasztásáról annyit, hogy ez az az autó, amelyik annyit fogyaszt, ahogy a gázpedált nyomom. Blődnek hangzik ez, ám igaz. Hosszú távon, nyáron, nyári gumival 4,5-5,2 körül eszik, azonban városban elérheti a 8-9 litert is. Ez az érték nagyon ingadozó, sokan el sem hiszik, vagy azt mondják, hogy rossz az autóm, de reális. Gondoljunk csak bele: 68Le mozgatja a kb 750 kg-s súlyt. A motor 8 szelepes, szó sincs vvt-ről. Azonban a teljesítmény is egyenes arányban áll a fogyasztással. Ha tolom neki, nagyon kis fürge, agresszív autónak tűnik, bár nyugisan is el lehet vele menni. Ha az autó bemelegszik-ez nagyon nagyon fontos- akkor lehet vele "száguldozni". Személy szerint 160-nál nem mentem vele többet, nem is ajánlom, de 110-120-as tempók szerintem optimálisak.
Az egyetlen gyenge oldala a kaszni, de nem azért mert meg kell halni benne. (3500.000Ft alatt minden autóban megeshet ez, legyünk őszinték, ezt a mítoszt csak azok találták ki, akik nem akartak a többséghez tartozni és népautót, tömegautót venni, mert az milyen ciki) 90-es tempó felett, főleg szélben, gyengécskének, túl könnyűnek tűnik a kocsi, és a szervó ellenére is meg kell dolgozni az útontartásért.
Abszolút megérte, s remélem még 2-3 évig meg tudjuk tartani.

Hibalista

- Féltengely-Gumiharang: 12000Ft (szakszervízben:-()
- Fékbetét: 5000Ft (magánszemély)
-
-

Ide hordtam szervizbe

Fiatal szerelő, nagyon megbízható, olcsó, Babosdöbrétén

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 44000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Trabant 601 Következő autója? Suzuki SX4
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)