A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1,3 GLX Sedan KLÍMÁS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Feleségnek jó, de szeretőnek kevés ...

Szöveges ítélet

Nem is ilyet akartam venni, de véletlenül rátaláltam, és a sérülésmentes kaszninak, meg a klímának nem tudtam elenálni, és nem is bántam meg. Maga az autó nagyon jó állapotban volt, de sajnos egy suzukiban is romlanak el dolgok 10 év,és 120.000 Km megtétele után. Nálam kicsit össze jöttek a dolgok, és szeretem ha patika az autóm, ezért a lehetőségeimhez képest, mindent időben, vagy még annak előtte cseréltem. Amire nem került sor az eladása miatt, az a kuplung, és a motorvezérlő computer cseréje. Ez utóbbinak a leleplezése egy évembe telt. A tünet egyszerű volt, hidegen alapjáraton lezabált, a hőmérséklet csökkenésével egyenes arányban. Miután a motor minden létező jeladója, tekerője, csavarója be lett állítva, (amúgy is minden jó volt) kiderült, hogy már csak a computer lehet a bűnös, amit bontva 30.000-ért adtak volna, de már nem volt kedvem vergődni vele, amúgy sem volt olyan vészes a hiba, főleg ha nem az utcán parkolt volna télen- nyáron, mert akkor nem kellett volna járatni pont a legnagyobb hidegben a ráfagyott jég és hó miatt. Amúgy meg voltam elégedve, de nem ez volt életem álma, a kátyúkat nem szerette, én meg a Michelin 4 évszakos gumijait, amik se télen, se nyáron nem tapadtak, de még ősszel sem. Vettem is rá 4 új Fulda téli gumit, amikkel viszont teljesen elégedett lehettem, mivel csendes volt, és jól is tapadt.
Aki egy 800 kg-os régi konstrukciójú japán autót vesz, az ne várjon csodákat kényelem és biztonság terén, de lehet egy olcsón fenntartható városi használatra ideális kis autója. Voltam vele nyaralni az Adrián, 3 felnőtt+1 gyerek,+ rengeteg csomag. Úgy leült, hogy a fekvőrendőrökön koppant a vonóhorog, és a 186 centimnek is kicsi volt az ülőlap, de kibírtam. Autópályán 150-nél két személlyel 8-8.5 litert evett, városban nyáron klímával ugyan ez, télen reggeli járatásokkal 9-et. A szervízköltségekbe nincs benne a munkadíj, és az alkatrészeket is 30% kedvezménnyel vettem. A munkás autónak használt 4ütemü trabimról ha lejár a müszaki, megy a bontóba, és már most tudom, hogy utána megint egy Swiftet fogok venni, méghozzá egy ezrest, mert az az igazi olcsón fenntartható autó, és az a napi 6 km amit megyek vele, elviselhető 3 hengerrel is. Biztosan fura lesz a fullextrás Sedan után, de a digit klímás golfom mellett már nem érdekel. Tehát második autónak tökéletes, elsőnek meg az egyetlen racionális döntés ! (1millióig, aztán már nem)

2008. október

Tavasszal vettem egy 1.3 GLX 5 ajtóst, 95-ös az autó, és 18.500 Km volt benne.( Ismerőstől vettem, tuti a km.) Az autó makulátlan, végig garázsban állt. Az egyetlen amit cserélni kellett, az a gyujtókábel köteg, elosztó, és a rotor, mivel elöregedett. Kicsit furcsa a tekerős ablak, de munkás autónak hibátlan. Az az érdekes, hogy apósom Ignise szűkebb mint a régi swift.

Hibalista

- Trafó 16.000 (csak gyári volt), elosztó fedél+kábelek 8.000 (még jó volt, de már korrodálódtak a csatlakozók), AC pumpa 21.000, 2 db féltengely csukló 2x18.000 (régi fajta,csak gyári volt), a két kipufogódob 2x8.000, küszöb kiheggesztés 13.000, digitális időmérő bontóból 2.000, égő bele 2.000 (csak gyári) J.H. stabilizáló rúd+állító csavar 5.000, motorvezérlő elektronika - nem tudom valóban mennyi, mert nem vettem meg.

Ide hordtam szervizbe

A havarom+én.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

HUSZTI BOSCH CAR SERVICE Szeged, Makai út 112.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1993
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Tipo 1.7 D,audi 100, Következő autója? Golf IV. 1.6 SR
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)