A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1.3 GL 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Ez Nippon!Ma este Japánban vacsorázunk!

Szöveges ítélet

2007.04.27-2009.10.15

Volt Trabim(zsíííír),Favorit(uhh),kellett egy"jobb"autó,keressünk valamit.
Láttam,hogy a neten van egy 1992-es-japán-Suzuki,jó állapotban,nem leharcolt,ócó.
A családban úgyis van-volt japán,azok szuperek voltak.
Ez volt negyed 12-kor,háromnegyed egykor már a foglalót adtam a ficerének.Másnap hazajöttünk.

Nem is tudtam,hogy van itthon japán,a magyarokat meg szídták,mint a bokrot,vagy agyondícsérték.
Szídni az szídja általában,akinek nem volt.Tipikus :)

Ha kell,gyors és fürge(SWIFT)de csak ésszel megyek,mert a törésteszt elég lelombozó volt.
Hónapokig kerestem a neten,mire ráakadtam egyre,de hamar továbbkattintottam :)

Kényelemről kár vitatkozni,extrák az újakban vannak,ebben nincsenek,nekem nem is kell.
Az is igaz,hogy átlagmagyar vagyok átlagos anyagi helyzetben(azaz közepesen szar)és nem tudom milyen jó autót birtokolni.Nekem ezért nincs bajom a Stifttel.Nyilván jobb autóból átülve feltűnnének a hiányosságok,a hibák,de mondom,sose volt előtte jó autóm,tehát nem volt honnan visszanézve értékelni azt,amit a Szuku adott,nyújtott.

Ne támassz semmilyen elvárást vele szemben(tényleg)!
A-ból B-be gazdaságosan és megbízhatóan,ahogy a közhely tartja.
A szokásos"csíra szutyuki"szövegeket engedd el a füled mellett.
Aki ilyet mond,az vagy kifogta a szart,vagy teljesen hülye.
Aki azt mondja,hogy halálláda,nejlon,ótvar az még nem ütközött Swifttel.
Értelmes,megalapozott vélemények szerint nem kell feltétlenül meghalni benne.
Amikor kitalálták,ez volt a megszokott.Egy 700 kilós autótól nem várható el,hogy biztonsági Volvo legyen.

Amúgy én karamboloztam vele és nem 3 kmh-val mentem neki Sanyi bácsi biciklijének :)
Karc nélkül kiszálltunk...

Na nézzük:
Valaki írta,hogy 186,5 centis magasság fölött nem ajánlja.
Ez igaz,én 188 vagyok és a kormány majdnem a két térdem közt van.
Kormányállítás nincs,de meg lehet szokni.Ez egy használati tárgy.
Autó,ami a 80-as évek szülötte.A KGST szörnyek ennyit se tudtak.
Zavart bárkit is?Nem.Öt-hat év várakozás után meg pláne.
Persze,lehet mondani,hogy azért nem,mert nem tudtuk,hogy mi más van még.
Lásd a mondást:mindenünk megvolt.Aha.

Mögöttem leginkább"ósanos"szatyrok szoktak utazni,vagy mélynövésű kollégák,akiket néha beviszek Pestre,hogy ne kelljen buszozniuk.
Négy átlagos felnőtt,olyan 175-180 centiig elfér.Nagyjából.
A srácok nem panaszkodtak,de lehet,hogy félnek(látták ők is a tesztet),vagy alszanak,az alacsony husit meg magam mellé szoktam ültetni.
A potroha remek könyöklő :)

A két és fél év alatt egy tüsszögést nem produkált,lévén igénytelen és kevés karbantartással is beéri.Még velem is,pedig trehány vagyok.
Ha 15 évesen ilyen,akkor ezt nevezik MEGBÍZHATÓNAK.
A fékeket szídják sokan.Nem tudom,én mindig megálltam biztonságosan.
Persze 100-ról nyilván nem áll meg 30 méteren belül,de annyival csak pályán menj és tartsd be a két nyíl távolságot :)
Kultúrált vezetési stílussal minden okés.
Kaszni.
Tapasztalatból hallottam,hogy tekeredik,csavarodik a kis teste,felállsz a járdára és nem csukódik az ajtó.Erről nem sokat tudok,vagy kamu,vagy csak szerencsém volt,mert japán.Semmi ilyesmit nem tapasztaltam.
Bár sokan mondták full komolyan,talán mégse kamu.
Fogyasztás jó,ezres 5-6,1.3-as 6-7,az 1.6-ról nem tudok sokat,más szerint 7 körül.

Nem egy faroknövelő kocsi,de az enyém és csak ez számít.
Aki lenéz,mert Szutyid van,az annyit is ér.

Ne ragasztgass a rozsdás acélfelni fölé OZ raccsing matricát,ne akarj ledes hátsó szárnyat,nem kell bele mélynyomó,meg neonszalag az utastérbe.
Legyen egy kultúrált Swifted,figyelj rá oda és nyugodtan autózhatsz,szinte tuti,hogy évekig gond nélkül.

Üdv!

Hibalista

- Csörög,zörög,kattog,lóg,zizeg,rezonál :D - - Amúgy semmi,amit 2-3 perc és némi anyázás után nem lehetne megcsinálni kézzel,szerszám nélkül. - - Upgrade,vagy mi:a küszöbök megfáradtak,de kicseréltettem,már csak a kipuff van hátra és a hőfokmérő valamiért mostanság nem mutat semmit(a motor nem melegszik túl,marad minden a régi,csak furcsa). - - Upgrade 2:a fék kezd hülyülni.Néha bekeményedik,aztán vajpuha,mintha a szervó sza.akodna,vagy a rendszer levegősödne,vagy a fékfolyadék fogyna. - Vagy mi. - Csak nehogy most jöjjön elő 17 év minden baja... - - Upgrade 3:minden zsír,teljes első futómű csere volt, - szíjak,gyertyák,szűrők,kapott egy gázgyorsítót és tervezem egy sportdob beépítését is(pedig nem vagyok zselézett hajú suhanc). - - 4 :( - - Ma véletlenül adtam neki két rövid,vékonyka karcot a bal elején. - Az oké,megesik.DE NEM ABLAKKAPARÓVAL... - Az indexet akartam kapirgászni picit,a hidegben megcsúszott a kezem és ilyen béna fejjel-kétszer is,a hideg miatt beremegett a kezem. - Tudom,hogy megbocsátott,de nekem nagyon fáj.No majd,ha jó idő lesz kiengesztelem valamivel. - - 5 :) A kipuff lecserélve,most mattulok a gép előtt,aztán majd kipróbálom. - Magyar,vagy olasz közül lehetett választani(egyik sem drága,de támogattuk a hazait).Állítólag 2-3 évet bír ki. - - Nem sok,de mivel a rozsda megjelent az ajtókon és a sárvédő íven is...hát nem tudom mi lesz addig. - - 6 :) Neten szereztem egy négyküllős kormányt. - Megkönnyebbülés,esküszöm.Szinte még a menettulajdonságok is jobbak lettek :) - - 7 :( Karamboloztam.A"nullakettes préslemez"csodákra képes. - Karc nélkül szálltunk ki mindhárman(öcsém,sógornőm,én). - Oldalsó csattanás volt,egy SX4 márkatárssal,az én hibámból. - Rendesen rámhajtogatta az ajtót,a küszöb bejött úgy,hogy nem tudom tologatni az ülést.Az ajtó felvette az oldalam alakját,lehajtogattam magamról. - Úgy látszik masszívabb anyagból vagyok,mint a Szuku,meg az SX4,mert semmit nem éreztem a hajtogatásból. - A szélvédő hosszában berepedt,az oldalablak meg persze szilánkokra,jutott belőle a cipőmbe is.A rádió,ami ugye középen van kiesett a keretből! - Szarul nézett ki szegény,de mikor odébb gurultam,hogy ne akadályozzuk a polgártársakat,meg a négy kigyúrt kopaszt az ezüst kombiban,nyílegyenesen ment,semmi oldalra húzás,semmi ferdeség,ezek szerint csak nem akkora a gond. - Majd kitalálom,mi lesz vele,de fáj a szívem. - - Lényeg,hogy ne szídjátok,biztonságos ez egy ésszerű határig. - - November.Szülinapom hónapja.Szuku fent a neten :( - - Egy fiatal srác jött,azt mondta,hogy az apjának rakja össze. - 110-ért akartam eladni,abból még alkudott.Vidd. - - Remélem összerakta és tudják használni még sokáig.Talán viszontlátom. - - Mikor eltűnt a ködben és a kis csíklámpáival még világított,azért pár könnycseppet elmorzsoltam. - Azóta nem táplálok érzéseket egy kocsi iránt se. - - Suzuki Swift 1.3 GL,made in Nippon,köszönöm!

Ide hordtam szervizbe

Öcsém szervízeli.Ügyes,hozzáértő,de inkább azért járok hozzá,hogy lássam,mert a Szuku ritkán nyűgös,akkor is apróságok.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Majd nemsokára helyi mesterhez viszem.Megelőlegezek neki egy 10-est,mert tudom,hogyan dolgozik.(Elvittem,megcsinálta,adnék neki 20-ast is,de 10 a max.)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1992
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 172340
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Favorit-undormányszarkupacgané Következő autója? majd,ha vége a recessziónak...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)