Ez megérte
Szöveges ítélet
Két évesen vettük kereskedésben. Két apró hibája volt, a sárvédőgumi le volt szakadva, és a jobb első ajtó nem nyílott. Visszavittük, javították, bár fanyalogtak (Suzuki Varga). Ajándékba kaptam egy szőnyegkészletet.
Már 4 éve gyűröm, de jó vételnek tartom a mai napig. Megbízható, keveset fogyaszt, olcsó fenntartású.A hibalistában felsoroltakon kívűl gondom nem volt vele. Sehol nem hagyott cserben. Ez az 5 ajtós változat a szállításhoz is megfelelő, a hástó ülléseket lehajta meg lehet pakolni rendesen.
Nem egy presztízsautó, de tökéletesen elvisz egyik helyről a másikra.
Hibalista
- -3 éves korában az aksi teljesen megadta magát. Kb 7000 Ft-ért lett 44 AH rakva bele+ sarukat cseréltem.
- -60e km-nél hátulról kattogás hallatszott, aminek az oka a rugókrol lekopott felületkezelése volt. A szerelők rutinosan, és gyorsan javították (zsugorcsövet húztak rá).
- -86e km féltengelycsukó gumiharangja kiszakadt, aminek következtében a féltengelycsukló is odalett. Szinte egyidőben mindkét oldal (talán 1000 km különbséggel). 20e körül javították oldalanként.
- -az előző javításnál észrevették, hogy kormánypersely is leszakadt. 1 nap alatt javítva. Húzósabb tétel, mert szétkapják az egész kormányművet, utána futóműbeállítás.
- -100e az egyik index elől kijött a "helyéről", mosásnál vettük észre.
- Nekikoccanhattam valaminek vele kicsit, ettől eltört az egyik rögzítő eleme a búrának. Meglehetősen gagyi műanyagból van. Házilag javítottam, egy műanyagcsikkal, 2 csavarral.
Ide hordtam szervizbe
Ismerős (soha többet)
Suzuki Varga (soha többet)
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Suzuki Ilosfai (gyors, korrekt szervíz)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 120L | Következő autója? | Astra G |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
