Evolúció 2.0 - 2002 - Kelet-nyugati átjáró
Szöveges ítélet
A Trabantom elhagyását egy 4 éves Suzuki Sedan tette lehetővé. (Nagyon elegem lett már a bárhol rámtörő gyertyacserékből beázásból, hátsó ülésbe –ből kúszva-mászva gyerekpakolásból. – mindenből)
Forintálisan vagy jó bolt volt, vagy nem 1,3 Mió-ért megvenni az autót – no klíma, no elektromos kütyük - de az érzés leírhatatlan volt. Kultúráltan, csendesen, kényelmesen, relatíve jól gyorsulva, alacsony fogyasztással… nem ragozom. Hogy értsd: negyvennel araszolva, rádiót feltekerve csodáltam a szürkületben a műszerfal zöld fényeit. Nem egyszer, sokszor. Az enyém volt, végre egy a u t ó.
Nagyon megbízható konstrukció. A kipufogó rohadt csupán, - 2* kellett hegeszteni 2.500 huf/alk - más baja nem volt. Ja, és nagy esőben az anyósülésnél be bírt ázni.
4 évig volt a családban. Hozzászoktatott a kényelemhez, nem volt gáz kiszállni belőle. El mertünk utazni az országon belül. Tovább sajnos nem, a kisebbik gyermekem nehezen tűrte az utazást a nyári forróságban.
2004 végén 8 évesen adtam el, 750-ért. Leginkább a gyenge kasztni, a beázás, az alacsony üléspozíció zavart. Folyamatosan féltem attól, hogy ha ütközök, azt nem élhetjük túl.
Már kiéheztem a klímára, légzsákra, erőre és biztonságra, ami végül egy Astra G-ben manifesztálódott....
Hibalista
- kipufogót a hátsó dob előtt 2* kellett heggeszteni, beázott a jobb elsőnél
Ide hordtam szervizbe
bajai Suzuki képviselet.
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 76000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Trabant | Következő autója? | Astra G |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
