Érdi emelked?, gúvad a szem, 120-szal elmegy
Szöveges ítélet
1991-óta van autóm. Az els? trabi volt. Utána volt min. csere Ford (escort, orion, mondeo, transit). 1998-ban vettem az els? "japán" autómat. Céges "kulcsos" autó volt. Egy év alatt visszahozta az árát!!! ?t cseréltem le egy 0 km-esre, azt sem bántam meg. Utoljára maradt ez az "aszfaltszaggató" (1.0). Akárki akármit mond rá, a fizikát tudomásul kell venni!! (törésteszt!). Mivel megam javítok japán autókat (sok swiftet), ismerem az autó felépítését. Az olcsóság a biztonság rovására ment. Ha ezeket tudomásul vesszük, akkor a világ végére is elvisz. Norvégiában -45 foknál is pöcc-röff (4WD). Azokon az utakon jobb volt mint a Volvo! Ez a gép egy kicsit er?sebb, mint az ezresek általában (suzuki), 60 LE, de "csak" 5500-as fordulatig pörög. A "mámor gyorsulás" 75 Nm-es nyomaték!!! 2-esben: 90 km/h, 3-asban: 125, 4-esben: 150, egyszeméllyel csomagok nélkül! 0-100-ra, 12 mp. Egyszer hagyott ott a vezérl? elektr. miatt! Szeretem mert, igénytelen és kibír engem, néha gyilkolom. Az el?z? 1.3-as volt, hasonlóan felpiszkálva: 105 Nm, 76 LE (8V!!), 2 ua. mint, el?bb, a 3. viszont 180!!! km/h (életveszélyes sebesség neki)!! Jó vétel volt mindegyik, nem bántam meg. Sokat utazom az országon belül kell a megbízható autó (átlagban 120-al járok max. kivétel autópálya).
<Ha érdekel a javítás: suzuze@citromail.hu>
Ami hihetetlen: találkoztam (szervizelések alatt) olyan ´92-es 1.0 GA fapadossal, céges (2 gazdája volt) autó 2002-ben, a márkakeresked? nem cserélte be nekik, mert sok volt benne a km. Kapaszkodjatok: 821.000 km volt az autó motorjában bontás nélkül, váltóhiba nélkü, csak kötelez? szerviz!! Ercsiben székel? céges 1.6-os swift: 420.000 km!!! és csak kötelez? szerviz! Nálam kett? volt saját 200.000 km f?l?tt, kisebb hibákkal(féltengelytörés). De egyébként meg ismeritek milyen belülr?l egy swift, egy kicsit zörög, egy kicsit fapados, stb. Egyszóval szerintem a magyar utakra az egyik legmegbízhatóbb m?szakilag(nem kaszni!!, bár nem roszdásodik).
Hibalista
- Vezérl? elektronika, Szakszben btto: 200.000 HUF lett volna. Vidéken szakszerel? megoldotta 25.000 HUF- ból, amíg nálam van gariba.
Ide hordtam szervizbe
Kétszer márkaszervízbe, utána soha többet oda!! Vidékre viszem, egyébként magam csinálom.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Ha valakit érdekel (a reklám helye), els? fék kmpl. brembo tárcsákkal: 15000 HUF, váltó nyteng csap.:4000 HUF, kuplung kmpl.: 20000 HUF, ÉS GYÁRI!!! alkatrészek. (Az árak nettoban értend?k, és 1500Ft/h minkadíj ez btto).
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 42000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 150000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | orion, transit | Következő autója? | valószín? japán |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
