Eladhatatlan
Szöveges ítélet
Véleményem szerint hosszú kocsiélet titka, hogy 1000 km-él olajcsere, utána 10000 km-ént. Ha lehet, sík úton 2000 - 3000 fordulat/percen tartom a motort, emelkedőnél pedig 3000 - 4000. Motorfékkel, váltóval szoktam lassítani, 2000 - 1500 között üresbe, és úgy állítom meg fékkel a kocsit. Egyszer gyorsítottam veszettül állórajtból, hát az gyorsult!Egyszer mértem csak a fogyasztást, direkt a legrosszabb körülmények között. Télen, -15 fok-ban, havon csúszkálva, éjjelente kint állt az utcán, beindítás után takarítottam le a havat és rögtön utána indultam el, városi használat. Na akkor fogyasztott 7 litert. Trabantnál kényelmesebb, Toyota Corolla Liftbach-nál (1983) kényelmetlenebb. Most 11. éves, nem merem eladni, mert félek, hogy nem kapok ilyen megbízható autót!
Hibalista
- Kipufogó hátsó összekötőcső csere,egyszer
- Elülső komplett szimmering csere, egyszer
- Tárcsaféknél is volt valami csere, egyszer
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Ház
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Corolla Liftbach 1983 | Következő autója? | Ha kikészül a Suzukim, akkor gondolkozom... |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
