A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1,0GL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy megbízható járgány

Szöveges ítélet

Előtte öreg Escortom volt, abban csak az ülések voltak jók. Utáltam, mert gyakran elromlott. Ez a Buzuki egész más szerkezet.

Ami nem tetszett:
Borzasztó fapados kényelem és vékony lemezekből álló karosszéria (kell hozzá jó életbiztosítás). Ezenkívül mindig leszívták a benzinemet valami köcsögök és gyakran le akartak gyorsulni (csak úgy, spontán), főleg Opel tulajdonosok. Ennyi.

Ami tetszett:
Igen, ez a lista nagyon hosszú lenne, ha mindent felsorolnék. Hihetetlenül olcsón fenntartható és nagyon keveset fogyaszt. Egyszer sikerült csak 7L-es átlagot kihoznom belőle tél közepén, 100% városi autózással.
Nagyon megbízható autó, látszik, hogy ésszel tervezték és japán technika (magyar összeszereléssel). Minden villamos alkatrésze Denso, így ezekre sem kell költeni. Ha elszakad a vezérműszíj (volt ilyen), 10eFt-ból javítható és nem forog össze dugattyú szelepekkel. Korábban én sem hittem volna, de egy régi típusú Swift elmegy 200000Km-t (józan, normális használat és megfelelő karbantartás mellett) gyári kuplunggal, féltengelyekkel úgy, hogy csak kipufogóra, kerékcsapágyakra és egyéb kopó alkatrészekre kell költeni...
Megjárta Angliát is, autópályán jobb az egyenesfutása és az úttartása, mint az jelenlegi F Astrámnak. A hely is több benne elöl.

A korrózióvédelme szintén nagyon jó, 14 évesen kezdett rozsdálni pedig garázst sosem látott.

Egyszerű, igénytelen, de nagyon strapabíró és olcsón fenntartható autó.

Hibalista

- Kipufogó rendszer (középső+hátsó dob) 12eFt
- Komplett kuplung csere (nem kellett volna, mert a gyári átlag 200EKm-t bír!) 45eFt
- Komplett fék felújítás (a biztonság kedvéért) 25eFt
- Hátsó kerékcsapágyak 5eFt
- Féltengely gumiharang (egy ág kiszúrta) 2eFt

Ide hordtam szervizbe

Maszek, ill. néha én javítottam

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1994
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 108600
Megbízhatóság (9) Vezetett km 68000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Escort 1.3 Következő autója? Opel Astra 1.6 16V
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)