Egérkamion
Szöveges ítélet
Az autó kb. 3 éve van nálam, megkímélt állapotban lett véve igényes tulajtól. Nagyon szeretem a mai napig, karban van tartva és ezt meghálálja.
Az autó maga nem nagy durranás, minden utcán van belőle egy kettő, viszont belülről eléggé igénytelen, és kényelmetlen. Egy hosszabb távú útazás megtétele után, nem éppen frissen száll ki az ülésekből az ember. Oldaltartásuk egyenlő a 0-val. A kárpitozás a műszerfal műanyag, mint ahogy többen is írták eléggé csörög csattog. Csomagtartó gyakorlatilag nincs, pakolni nem sűrűn lehet bele, ezért nem ajánlott nagy csáládosok részére.
Fenntartási költsége esetemben alacsony. Olcsók hozzá az alkatrészek, otthon is könyen szerelhető, megbízható autó ha jól karban van tartva - Két év alatt szinte nem volt a kocsihoz nyúlva -. Fogyasztása: Városban kb 6 liter, autóúton kb 90-nel, megáll 5 liter környékén. Autópályán 130 körül elkezd zabálni. Végsebessége szélcsendben:) kb 160 km/h, ez azonban egy Kecskemét-Budapest távot vesz igénybe.
Összeségbe véve egy teljesen kis korrekt autó, amely nem eszik sokat, megbízható ha karban van tartva, és könnyű fenntartani. Ellenben a párom 2.2-es Turbos 100as S4-es Audiával szemben.
Még egy két évig megtartom, remélem továbbra is meghálálja a törődést.
Hibalista
- Féltengelyt záró gumiharang - 6 000 Huf
- Lengéscsillapító - 30 000 Huf
-
Ide hordtam szervizbe
Saját magam szerelem.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Suzuki Ignis Sport |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
