Cuzuki, a cég autója
Szöveges ítélet
Kb. 2 hónapja írtam első (szintén céges) Cuzukimról, ezt a másodikat sajnos már csak 2 hónapig használhattam (eltávozásos téma). Ami lényeg: ez is egy fenemód működőképes egy konstrukció, tulajdonképpen erősen igyekezni kell, hogy agyonüthesse az ember (természetesen ez nem azt jelenti, hogy nagyon próbálkoztam). Elmentünk Moldvába oda-vissza, megúsztuk 5.8-as fogyasztással minden egyéb gebasz nélkül. Benzintartálya lehetne vagy 10 literrel nagyobb is, akkor nem kellene a Kolozsvár előtti utolsó 70 kilométert végigizgulni. Küllemileg ugyanolyan lényegtelen mint az előző, semmi élvezkednivalót nem találtam benne. Beltartalom szempontjából viszont határozott javulás észelhető: rádió, alig recsegő hangszórókkal, ebben már van fűtés (bár még nem tudom eldönteni, hogy ettől jobb lett-e), van benne ABS (ezt szerencsére nem kellett kipróbálni), illetve megvannak a hátsó ülések is (előzőből ki lettek szedve, így csoportosan nem használhattuk csak földutakon). Viszont rettenetesen pocsékul gyorsul, illetve furcsamód fogyaszt, néha simán hozza a 5.8-ast, máskor meg 8 fölé is ugrott. Kiismerhetetlen.
Az ülés ugyanolyan rettenetesen alul van mint az előzőben, ehhez is minimum 2 párna szükségeltetik, de ezeket legalább állandóan igazítani kell, így sosem unatkozom. Szóval fasza, jó kocsi de magamnak, saját használatra nem vennék.
Hibalista
- kézifék, műszerfalon a ´Check Engine´ felirat átment állandóba, ABS szintén állandó jelleggel villog
Ide hordtam szervizbe
céges
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 82000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Swift | Következő autója? | Golf II |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
