A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1.0 GLS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak egy suzuki...

Szöveges ítélet

Suzuki. Ennyi, az átlagos s suzuki minőséget hozza, semmi extra. Szét lett hajtva (melóbajárás napi 400km-ek folyamatosan 2éven át), de megy. Más autó régen széthullott volna attól amit ez a gép kapott. Nyáron 40fokban, télen -25-ben, hóban, sárban, földúton szinte akárhol elment. A maga határai között.

Negatív:
- teljesítmény: 63 lóerő az 63 lóerő, gyorsulás szépen lassan, 130nál többnél nem érdemes menni vele mert szétpörög a literes motor (persze 170et lehet vele menni de nem érdemes, olyan mint a hullámvasút, markolod a kormányt és izzadsz a gyomrod meg valahol lemaradt)
-beltér:kopog, zörög,nyikorog, hiába keresed mi nem lehet rájönni (az újak is nyikorogtak anno)
-komfort: na az 100km után nincs, szétülöd benne a segged, de legalább nem alszol el...
-az a 63 lóerő 14év után gyorsan elfogy, hosszú emelkedőn felfele egy idő után szépen lehet pakolgatni vissza meg padlózni
-eszi az olajat(1l/1500km), de ez sztem betudható annak h gyűrűzésen, tömítéscserén meg csapágyazáson kívül eredeti a blokk (14év!!)
-rohad,ezért is lesz eladva (befekszel alá megnézed, oké a hátsó hidat betámadta a rozsda egy kicsit, meg azon a kereszttartón is van de az alváz oké...aztán megnyomkodod az alvázvédőt és jön a húúúb*zdmeggg mikor rájössz hogy sunyiba´ elrohadt az alvázvédő alatt az alváz...

Pozitív:
-ha karban van tartva néha akkor nem rohad le sehol
-2hengerrel is hazavisz (de nem ajánlom senkinek, kínszenvedés)
-óccsó hozzá az alkatrész
-nincs tele mindenféle elektronikus kütyüvel, ,ergo nem romlik el (ABS,légzsák? minek? 0.2es lemezből van akkormeg?)
-k*baszott sokat kibírt
-meg...óccsó volt :)

tipp:
-ne hajtsd szét a maga korlátai között jó kis gép de ha hajtod berág és visszaüt
-castrol magnatec olajjal szebb hangja van és nem eszi annyira
-adalékokat felejtsd el mert füstöl meg köhög tőle
-ha lehet addig add el míg nem rohad szét

Hibalista

- kötelező dolgok, motorháztető bal első sárhányó (szarvas szembejött,de finom volt), kipufogórendszer 345e km (lerohadt), kerékcsapágyak 150e km-enként ,motor gyűrűzés 200e km (szétkopott), üzemanyagtovábbító szivattyú a tankban (nem ac pumpa, vmi propelleres bizbasz) , hidrotőkék csattognak , katalizátormag összeolvadt az olajkályha üzemmód miatt

Ide hordtam szervizbe

Maszek, volt jó is, rossz is,átlagban kapnak egy 6ost.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1995
Kényelem (4) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 350000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Samara Következő autója? BMW 318 e36
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)