Csak egy suzuki...
Szöveges ítélet
Suzuki. Ennyi, az átlagos s suzuki minőséget hozza, semmi extra. Szét lett hajtva (melóbajárás napi 400km-ek folyamatosan 2éven át), de megy. Más autó régen széthullott volna attól amit ez a gép kapott. Nyáron 40fokban, télen -25-ben, hóban, sárban, földúton szinte akárhol elment. A maga határai között.
Negatív:
- teljesítmény: 63 lóerő az 63 lóerő, gyorsulás szépen lassan, 130nál többnél nem érdemes menni vele mert szétpörög a literes motor (persze 170et lehet vele menni de nem érdemes, olyan mint a hullámvasút, markolod a kormányt és izzadsz a gyomrod meg valahol lemaradt)
-beltér:kopog, zörög,nyikorog, hiába keresed mi nem lehet rájönni (az újak is nyikorogtak anno)
-komfort: na az 100km után nincs, szétülöd benne a segged, de legalább nem alszol el...
-az a 63 lóerő 14év után gyorsan elfogy, hosszú emelkedőn felfele egy idő után szépen lehet pakolgatni vissza meg padlózni
-eszi az olajat(1l/1500km), de ez sztem betudható annak h gyűrűzésen, tömítéscserén meg csapágyazáson kívül eredeti a blokk (14év!!)
-rohad,ezért is lesz eladva (befekszel alá megnézed, oké a hátsó hidat betámadta a rozsda egy kicsit, meg azon a kereszttartón is van de az alváz oké...aztán megnyomkodod az alvázvédőt és jön a húúúb*zdmeggg mikor rájössz hogy sunyiba´ elrohadt az alvázvédő alatt az alváz...
Pozitív:
-ha karban van tartva néha akkor nem rohad le sehol
-2hengerrel is hazavisz (de nem ajánlom senkinek, kínszenvedés)
-óccsó hozzá az alkatrész
-nincs tele mindenféle elektronikus kütyüvel, ,ergo nem romlik el (ABS,légzsák? minek? 0.2es lemezből van akkormeg?)
-k*baszott sokat kibírt
-meg...óccsó volt :)
tipp:
-ne hajtsd szét a maga korlátai között jó kis gép de ha hajtod berág és visszaüt
-castrol magnatec olajjal szebb hangja van és nem eszi annyira
-adalékokat felejtsd el mert füstöl meg köhög tőle
-ha lehet addig add el míg nem rohad szét
Hibalista
- kötelező dolgok, motorháztető bal első sárhányó (szarvas szembejött,de finom volt), kipufogórendszer 345e km (lerohadt), kerékcsapágyak 150e km-enként ,motor gyűrűzés 200e km (szétkopott), üzemanyagtovábbító szivattyú a tankban (nem ac pumpa, vmi propelleres bizbasz) , hidrotőkék csattognak , katalizátormag összeolvadt az olajkályha üzemmód miatt
Ide hordtam szervizbe
Maszek, volt jó is, rossz is,átlagban kapnak egy 6ost.
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 20000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 350000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Samara | Következő autója? | BMW 318 e36 |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
