Csak az én autóm! - mert másé már nem lesz :(
Szöveges ítélet
Újonnan vettem. Olcsó új kocsi kellet 2 használt helyett. Alapvetően az ár / garancia / fogyasztás volt a meghatározó tényező, mert akkor évi 34.000 km-t vezettem. Csalódás volt, hogy gyártási hiba miatt ette az olajat, a Tafák meg nemigen akarta megbontani a motort, csak kissebb cirkusz után. A kerkékcsapágy is gyorsan elkopott (a "fedőkupak" hiányzott). Kipufogó szokásos Suzuki jelenség - de csak egyszer kellett cserélni. 132.000 km-nél letört az egyik dugattyú 2/3-a. 200.000 Ft - garancián kívül. Állítólag ennek a szürke sport szériánál részben anyaghibásak a dugattyúk, csak a szerencsésebbnek garanciális időszakban törik el. Különben egy potom pénzért fenntartható, kis fogyasztású (4,8-6,5 liter), fürge kis auto, amibe (lehajtott ülésekkel) meglepően sok minden befér. A sportülések meg egyszerűen fenomenálisak. Persze csörög - zörög már 1 év után, rugózás gyakorlatilag nem létezik, és nem szereti a kanyarban fékezést (könnyű a feneke, mint ahogy az egész kocsi). Életének egy karambol vetett idő előtt véget (todta, hogy egy hátulról jövő Volvó erősebb? - végeredmény TK).
Hibalista
- Szelepszárszimmering - garanciában
- BH kerékcsapágy - garanciában
- Kipufogó
- Motorgenerál - 1 dugattyú törött
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Tafák - garanciában nem szeretnek javítani
Suzuki Sós - csak karoszériáshoz
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Haver - olcsó és jó
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 183 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Escort | Következő autója? | Fiat Brava |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
