cirkáló
Szöveges ítélet
A kaszni 10 évesen sem rohad-semmi rozsda mert nem volt törve, csak alvázvédőzni kellett
az autó rúgózása kemény, de emiatt jó a kanyarstabilitása
jól gyorsul ez előzésnél jó és tényleg II-el 100, III-al 150, de 175-től többet nem mertem menni könnyű és féltem felszáll
nincs klima ABS, 140 -él satufékeztem és nem billent meg
oldalszél 120 ig jöhet, érzékeny a széllökésekre,mert künnyű
Michelin gumit 105 000 ezernél cseréltem Pirellire /télivel 20000 mentem/
a kasznija tényleg zörög és kényelmetlen a beszállás, de ha benn ülsz kényelmes akár 6 óra első ülés után is
alacsony a szervízköltség-olaj+lev.szűrő+munkadíj 20000 alatt
sokan lenézik a törésteszt miatt, ne ütközz vele
tágas a csomagtartó,de nem Tv szállításra való
-25 fokban is indult, soha nem álltam útszélen és húzni sem kellett
Hibalista
- bal hátsó ajtóhoz ablakemelő vezeték szakadás 2000ft
- akkumulátor 6 év
- tárcsafékbetét 6 év
- első futómű gumiharang 80000km 7év
- vezérműszíj 90000km 8év
-
Ide hordtam szervizbe
Szabó Suzuki
10 éven keresztül csak szakszervízben javítva és semmi hiba
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Sx4-sedán |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
