A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift sedan 1,3 GC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az Igazi Pannon Puma

Szöveges ítélet

Költségcsökkentési céllal határoztam el az autócserét, és nem volt sok pénzem, tehát: suzuki. A kicsi (nem szedán) szóba sem jöhetett a csomagtartója, vagyis inkább annak hiánya miatt, más típusok meg a vételáruk miatt. Aztán egyszer csak megláttam ezt, és eldöntöttem. Ma sem választanék másként, nem bántam meg. Ésszel kell hajtani, a motor jó, ha pörgetik, megy, bírja a kiképzést, az étvágya sem túlzottan nagy. Kb. 75%-os városi használat mellett is lehet tartani a 6 litert. Hosszabb utakon (Veszprém-Gy?r) simán beéri 4,8-5,2-vel. Autópályás száguldásra nem ajánlott, könny? a gép, 130 km/h fölött enyhe libegés kezd?dik, és gyorsításra sem múlik el, s?t, a vezérsík és a cs?r?lapátok lespórolása okán repülés közben irányíthatatlan! Alapvet?en támogatja a defenzív vezetést, mivel a fékezésre nem kezd el buzgón lassítani, 120 fölötti tempóról kifejezetten nyúlós érzést ad, hamar melegszik. A kasztni csavarodik, a járdaszegélyekre csak a viharba került Santa Maria-hoz méltó recsegés-ropogás kíséretében hajlandó felkapaszkodni. Minden ellenkez? híreszteléssel ellentétben van egyenesfutása is, csak meg kell keresni (gumik, futóm?, stb). A fényezése tartós, igaz, gépi mosót csak ritkán lát, viszont az utcán alszik télen-nyáron. A bels? tér olyan, amilyen, nem luxusautó és kész. a plüss kárpitok már kezdenek megkopni, a m?szerfal és más m?anyag berendezési tárgyak már enyhe mechanikai behatásnak is karcolódással hódolnak be. Elöl kényelmesen el lehet férni, hátul le kellene csavarni a fejemet, de a lábam sz?ken befér. A hátsó ajtók csak résnyire hajlandóak nyílni, a gyerekek egyel?re átjutnak ezen az akadályon.
Összességében olyan, mint a feleségem: szeretem, bár lenne mit jobbítani rajta.

Hibalista

- hátsó kipufogódob hegesztése elégett, javítás olcsó, féltengely-csuklók meghaltak, anyaguk gyenge, az új sem fogja sokáig húzni, csak vágókoronggal lehetett szétszedni. Javítása kb 20k oldalanként. Állítólag csak bontás után derül ki, hogy pontosan milyen cseredarab kell (küls? v. bels? zégeres) bal els? ablak emel?szerkezete lassan kikészül, az üveg el?re-hátra billeg. Ezeken túl csak kopó alkatrészek cseréje, meg benzin. Olaj nem, amennyit beletettek, annyi jött ki cserekor.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Pászti, Veszprém

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Suzuki Katona, Veszprém

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1996
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 68000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 61000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 21053 Következő autója? asszem, inkább lakást veszek
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)