Az Igazi Pannon Puma
Szöveges ítélet
Költségcsökkentési céllal határoztam el az autócserét, és nem volt sok pénzem, tehát: suzuki. A kicsi (nem szedán) szóba sem jöhetett a csomagtartója, vagyis inkább annak hiánya miatt, más típusok meg a vételáruk miatt. Aztán egyszer csak megláttam ezt, és eldöntöttem. Ma sem választanék másként, nem bántam meg. Ésszel kell hajtani, a motor jó, ha pörgetik, megy, bírja a kiképzést, az étvágya sem túlzottan nagy. Kb. 75%-os városi használat mellett is lehet tartani a 6 litert. Hosszabb utakon (Veszprém-Gy?r) simán beéri 4,8-5,2-vel. Autópályás száguldásra nem ajánlott, könny? a gép, 130 km/h fölött enyhe libegés kezd?dik, és gyorsításra sem múlik el, s?t, a vezérsík és a cs?r?lapátok lespórolása okán repülés közben irányíthatatlan! Alapvet?en támogatja a defenzív vezetést, mivel a fékezésre nem kezd el buzgón lassítani, 120 fölötti tempóról kifejezetten nyúlós érzést ad, hamar melegszik. A kasztni csavarodik, a járdaszegélyekre csak a viharba került Santa Maria-hoz méltó recsegés-ropogás kíséretében hajlandó felkapaszkodni. Minden ellenkez? híreszteléssel ellentétben van egyenesfutása is, csak meg kell keresni (gumik, futóm?, stb). A fényezése tartós, igaz, gépi mosót csak ritkán lát, viszont az utcán alszik télen-nyáron. A bels? tér olyan, amilyen, nem luxusautó és kész. a plüss kárpitok már kezdenek megkopni, a m?szerfal és más m?anyag berendezési tárgyak már enyhe mechanikai behatásnak is karcolódással hódolnak be. Elöl kényelmesen el lehet férni, hátul le kellene csavarni a fejemet, de a lábam sz?ken befér. A hátsó ajtók csak résnyire hajlandóak nyílni, a gyerekek egyel?re átjutnak ezen az akadályon.
Összességében olyan, mint a feleségem: szeretem, bár lenne mit jobbítani rajta.
Hibalista
- hátsó kipufogódob hegesztése elégett, javítás olcsó, féltengely-csuklók meghaltak, anyaguk gyenge, az új sem fogja sokáig húzni, csak vágókoronggal lehetett szétszedni. Javítása kb 20k oldalanként. Állítólag csak bontás után derül ki, hogy pontosan milyen cseredarab kell (küls? v. bels? zégeres) bal els? ablak emel?szerkezete lassan kikészül, az üveg el?re-hátra billeg. Ezeken túl csak kopó alkatrészek cseréje, meg benzin. Olaj nem, amennyit beletettek, annyi jött ki cserekor.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Pászti, Veszprém
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Suzuki Katona, Veszprém
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 68000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 61000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 21053 | Következő autója? | asszem, inkább lakást veszek |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
