Az els? autóm: optimális minirakéta
Szöveges ítélet
21 évesen ez volt az els?. Kis, fehér, jó felszereltség?, klímás paprika. Szívesen legyorsultam vele az autók többségét a piros lámpánál. Mondjuk, presztízse az nem nagyon volt, viszont olcsó volt, nem fogyasztott sokat, volt benne klíma, és kényelmes volt a 190 centimhez.
Szívesen mentem vele gyorsan, ilyenkor persze mindig arra gondoltam, hogy jó lenne nem ütközni. Egyébként a www.langlovagok.hu képeit nézve nem rosszabb, mint a 90-es évek elején tervezett autók.
Amit imádtam: vissza kettes, padlógáz. A 68 lovas motor tök sportosan hörgött, ment is, és bírta egészen 105-ig a gyorsítást.
Aztán 60 ezernéll ki kellett cserélni két gömbcsuklót, 100 ezernél pedig elkezdte enni az olajat. (Addig egy grammot se evett, utána ezer kilométerenként 1-2 decit.) Tudom, nem nagy hiba, de nem volt kedvem egy fillért se rá költeni, úgyhogy eladtam. Aki megvette t?lem, jól járt vele. Visszapörgette az óráját 18 ezerre és eladta valahová Veszprém megyébe. Dehát élelmeseké a világ...
Az a helyzet, hogy ár/érték arányban soha nem lesz ilyen szuper autóm. Szerencsére már nincs is szükség rá: mostanában az érték fontosabb szempont mint az ár.
Hibalista
- Gömbcsuklók 60 ezer km-nél
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Jó-Dobronya, Esztergom
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Renault Mégane |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
