anyósom kocsija, szerintem a célnak tökéletes
Szöveges ítélet
Rengeteg írás született már,azért folytatnám a sort:)
Ezt az autót senki sem a népítélet olvasása után fogja megvenni, vagy hanyagolni, mert minden harmadik ember ilyennel mászkál.Az alsó és a középréteg alja.Az autó anyósomé, viszont én is használom, nap mint nap.
A 3 hengeres motor a maga 54 lóerejével szerintem bőven elég ennek az autónak, noha 80tól már képtelen előzni.Autópályán viszi a 130at, a kényelmes utazó 115-120km/h.A fogyasztása tud 4.5 lenni,ha a 100-at nem lépjük át.Kényelem szempontjából, maximum 80-100 km az, amit egy seggel megteszek, ezután már fáj a derekam rendesen.A kocsi pattog, nem mondható kellemesnek a rugózása.Iszonyú a gyári duda hangja(röhejes) és baromi idegesítő az index és ablaktörlő kapcsolók működése.Kár, hogy az indexet csak kapcsolni tudom, gyenge érintésre nem reagál-utóbbi autópályán szuper lenne.Ugyanez az ablaktörlőről is elmondható.A hátsó csak folyamatosan tud menni, szakaszos nincs.
Ebben a felszereltség az e.fényszóró álítás, hátsó ablakfűtés,törlő és ködlámpa és indításgátló. Hát igazán beleférhetett volna az a fránya központi zár.
90 km/h fölött már kiabálunk egymással, no de ezt az autót mire is tervezték? Városi kisebb nagyobb bevásárlásokra, munkába járni...ennyire-szerintem. És erre viszont ennél jobbat ár-érték arányt figyelembe véve nem tudnék mondani!
Az, hogy nem biztonságos, fene tudja. Mindenki vezessen óvatosan, és figyeljen mindenfelé,akkor nem lehet baj!
Természetesen vannak apróbb zörgések, ami köszönhető az olcsó műanyag rengetegnek, amit belül találhatunk.
Kifelejtették továbbá a szervot, nekem elég nehézkes a kormányzása.Nekem.
Egyetlen nagy előnye:elnyűhetetlennek tűnik,az egyetlen olyan verda, amibe úgy ülök be reggel, hogy tudom, be fog indulni, és a célig nem hagy cserben.
Szerintem az 1.3-as motor már sok ennek a kaszninak, az már veszélyes üzem!
Eddigi megbízhatatlan autóim, láthatóan van mihez viszonyítanom:
1986.Opel Kadett 1.6d,Trabant 601, Trabant 1.1, Lada 2107, Lada 1200,
Opel Vectra 1.8i,Opel Vectra 200016v, Ford Scorpio 2.9 GHIA aut,
Suzuki Ignis GS, Suzuki Wagon r+1.3, Volvo S70 1998, Opel Astra 1.7.TDI, Ford Transit 2.5 d, Ford Mondeo 1.8 16v, Nissan Terrano II 2.7, Daewoo Espero 1.5 16v,Renault 9 1.1,Wolksvagen touran 1.9 DSG, Mazda 929 2.0i,
A Trabantokat kivéve, az összes eddig felsorolt volt autóm kényelmesebb a swiftnél, de a megbízhatóságban első helyezett:
SUZUKI SWIFT 1.0 3 dübörgő hengerrel!:)
Hibalista
- mindössze a fék lett cserélve, de csak a fékpofák, ez nem hiba, ez kopó.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 83500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | touran | Következő autója? | a8 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |
