Aki pörget, az nyer
Szöveges ítélet
Túl sok presztizse tényleg nincs, de ezt már megtanultam kezelni. Utolsó darabok egyike, így igen jó felszereltséggel vágták utánam (szervó, 2 légzsák, 4 villanyablak, klíma, központ zár).
Szépnek sem nevezném, bár rondának sem ronda. Azért választottuk a Sedant, mert a 331 l-es csomagtartóba elég sok minden belefér.
Az 1.3 16 szelepes motor szerintem igen jól passzol a viszonylag könny? autóhoz. A 85LE elég sok mindenre elég, ha az ember okosan használja a váltót. El?zésnél bátran vissza kell váltani és ilyenkor egész jól húz. Ha keményen elforgatja az ember teljesen jól megy, olyan 3000-t?l kezd rendesen húzni, ezt 6500-ig folytatja.
A gázadásra nagyon gyorsan reagál, hamar felpörög. A fut?m?vet kényelmesnek mondanám utoljára, de sportosnak sem túl sportos, szóval annyira nem jó. Az úttartás t?rhet?, csak az R13 155/70-es virsli gumik szabnak határt a gyors kanyaroknak.
A fogyasztás jó, városban 6.8-7 l, országúton 5-6 l.
Az alacsony üléspozícióval nekem nincs bajom, de tény mindenkire fel kell néznem.
Nagyobb sebességnél, úgy 140 felett már elég hangos belül a szélzaj miatt.
Összességében nagyon szeretem, megvagyok vele elégedve, sok nagyobb autónak okoztunk már meglepetést lámpánál és országúton.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Pécs, Suzuki Ilosfai
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | kis Polski | Következő autója? | - |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
