A piros bozótjáró
Szöveges ítélet
Az autót anyámtól örököltem meg, mert ő kapott egy diesel Yarist.
Én leginkább országuton használtam, de terepen is megállta a helyét még nagy sárban is, csak hólácot kellett rárakni. Soha nem hagyott cserben. Nem egy erőgép, de autópályán 170km/h a vége, bár ilyenkor "keleti kényelem, nyugati izgalom" volt.
Alattam megevett 1db kuplungot kompletten, 3 garnitúra fékbetétet, 1 pár féktárcsát, vezérműszíjat, ékszijat, gömbcsuklókat, szilenteket (utóbbi kettőt valószínű a terepezés).
A szilenteket lengőkarral együtt cseréljük, igaz így kb 8.500-/oldal de megéri, mert kivenni a lengőkarból a régit na az a kihívás.
Javítása olcsó (japán komlett kuplungszett kb 20.000-), a legdrágább alkatrész hozzá egy komplett új lökös volt, 25.000- (a gyárit egy kissebb dagonyában hagytam egy vadászat alkalmával).
A kasztni tényleg papír, még nekitámaszkodni sem szabad (én megtettem, megbántam, hopadás a motorháztetőn, karosszéria munka 15.000-)
Nagyon szerettem, mindenkink tudom ajánlani akinek olcsó, megbizható autóra van szüksége és terepre is jár, csak mindig legyen kéznél hólác!
Hibalista
- Kuplung 140000 km-nél(gyári) 20.000-
- vezérműszíj gyári japán 1.500-
- ékszíj gyári japán 1.000-
- gömbcsuklók 5.000-/pár
- szilentek lengőkarral együtt 8.500-/db
- fékek
Ide hordtam szervizbe
Saját magam barátommal karöltve
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 7 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 280000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Opel Astra G 1.7 CDTI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=.F6V77.CUXd7e6SwcJgR4tWZDtwZl4NSsiZfOcIf2EX.Y7&stparam=ocfrinqqgg&fastid=egmxhxafaouzbflkgvniggjpntkw&nc=0)