A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1,3 sedan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

a második mert a második jobb mint az első.

Szöveges ítélet

hát az úgy kezdődött :

kicsit megöregedett a wartburgom 4 ütemű volt. szerettem imádtam még ha néha rossz is volt. viszont el kellett adni mert szegénykémnek kikönyököltettem a sebességváltóját . így kellett egy másik autó. max 300k vagy még kevesebb.. így használtautó.hu és keresés valami valamit ami kicsit jobb a waresznál. javasolták vegyes suzukit. hát.. nem ismertem nem is bíztam benne hallottam jót is rosszat is . de egye kukac. ha már van akkor legyen. így vettem egyet bordó 1,3 sedant. első ránézésre egész jó állapotnak örvendett. egy kereskedésbe találtam rá . a kereskedő elmondott róla egyet s mást. szóval volt az autónak előélete.. ok. menjünk vele egy kört. kipróbáltuk de... hát nem akart menni. furcsa volt hogy hiába is nyomtam neki.. szinte semmi. csak köhögött rángatózott alapjárat volt. de ennyi kb. aztán üresbe nyomtam neki egy kövéret. köhögött egy jó nagyot fekete füst kifele hátul és .... elindult. szépen és egyre gyorsabban. úgy látszik az éves várakozás kicsit megviselte szegényt .. de semmi baja nem volt. ok go haza.. teszt egész úton. jobban ment mint a waresz . alacsonyabb is . könnyebben gurul.. jó. jó és jó. igaz két suzi van most a családba. egy manager és egy sport.

aztán.

használtuk és mentünk vele. cuccoltunk sokat rengeteget.. valóban sok cucc nehéz is volt neki. de bírta. sokáig. hát nem egy benzintemető az biztos. akor úgy éreztem hogy egész jó vétel volt..itt azért megjegyezném hogy a fékekkel oda kell figyelni mert a gumik kicsit soványabbak.volt egy olyan példám egy kereszteződéshez közelítve beltapostam a fékbe . a waresz megállt.a suzi meg majdnem kicsúszott a kereszteződés közepéig.. pát. kicsit behugy tojtam.. azért az biztos hogy .. wartburgégnál a fék és a gumik igen jó összhangban voltak..


később.


hát igen a rozsda az kikezdte..de még átszaladt műszakin. meg.. én állatságom. na ne hogy már egy német vagen lehagyjon egy japó suzit.. hát majdnem. utolértem azért. volt belőle kis problem.. szó szerint értve leborotváltam a suzuki oldalát a ballt. tükör darabokba az utastérbe. sajna nyitva volt az ablak is.. kaptam belőle én is. meg büntetés meg stb stb..

mostanába meg. most már kijönnek rajta a kis nyavaják. de van javítgatva folyamatosan.filléres költségek és nem kell minden dologgal szerelőhöz rohangálni. kicseréltem rajta a lengéscsillapítókat hátul. a féltengelycsuklót igaz azt 2x bár nem kellett volna. mert a féktárcsák adták meg magukat.. map senzor és még a folytószelep hez tartozó alapjárati motor.. ja igen. a map senzor által kicsit megugrott a fogyasztásom. kb mint egy teherautó a 20 l / 50 km simán megvolt. mire megtaláltam a problémát. kijavítottam. tettem rá sport légszürőt. még kevesebbel is beérte. most miután félig nagyszerviz volt. szelephézag állítást vizpumpa csere fesz görgő vez szij. kihegesztve a két küszöb. megint jó kis kocsi keveset eszik. valóban 5,5 max 6 liter nem haladós de a százas tempót tartva.. jó kis kocsi..jelen pillanatban egyedül van a családban. de tervben van egy másik suzuki is megvételre..

összességében. ez alatt az 5 év alatt amióta megvan és 230 000 km megvételétől a mostani 380 000 km ig.. nem nagyon kell hozzányúlni.. csak beülök elfordítom a kulcsot és megyek. ennyi. igaz nem egy erőbajnok és nem is volvo.. de elvisz a bol b be. azon gondolkodom hogy veszek egy 1,6 ost amivel kijárok külfödre meló céljából.
hozzáteszem jelen pillanatban is megvan és nincs tervben az eladása.

Hibalista

- féltengelycsukló lengéscsillapítók meg a szokásos kopó alkatrészek.

Ide hordtam szervizbe

kovács jános... hát egy lehúzós de nagyon.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

saját magam és a márton autószervíz. ahhoz képest hogy abszolúte nem ismertem őket példás és időben is tökéletes munkát végeztek. kpban is az olcsóbbak közé tartoznak.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1993
Kényelem (4) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 240000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 200000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 1,3 Következő autója? passat variant 1,6
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)