A legkissebb sportkocsi
Szöveges ítélet
Az els? új autóm volt. Amolyan szerelem els? látásra. Ott állt a szalonban, ezüstszín?, háromajtós, 85 lovas moci, 800 kg-os kaszni, sportülések és sportosított m?szerfal. Csak 10% tudtam befizetni, de megvettem. Soha egy pillanatra nem bántam meg. Imádtam és imádom az autót. Nagyon megy. Harmadik fokozatban 150 Km/h körül szabályoz le az elektronika. A saját kategóriájában nincs olyan széria masina ami meg tudná verni és a fels?bb kategóriák közül is nagyon sokat állva hagy. Igazából semmi kifogásolhatót nem találtam benne. Na jó, a hátsó üléseket csak nagykép?ségb?l hívjuk ülésnek. Sokkal inkább a bevásárlószatyornak van, s?t még annak sem, mert nehéz berakni és kivenni a cuccot. Ülni, f?leg hosszabb távon nem lehet rajtuk. Eszeveszetten kényelmetlenek. A csomagtartója is pici, de ez csupa olyan dolog, amit els? ránézésre lát az ember és eldöntheti, hogy megfelel így is az autó vagy mást keres. Az els? ülés nekem nagyon bejött. Összességében mindig nagyon élveztem vezetni a mi autónkat. Soha semmi komoly bajom nem volt vele, a kötelez? szervizek is olcsók.
Hibalista
- Hátsó futóm?b?l kopogó zaj. Állítólag nem jellemz?.
- Kartertömítésnél olajfilm megjelenése.
- Mindkett? garanciában javítva.
Ide hordtam szervizbe
Kovács Autóház Ajka
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 1310 TLX | Következő autója? | SEAT CORDOBA |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
