A kis betonharcos
Szöveges ítélet
Igazi városi autó volt. Pörgős és fürge. Parkolni valami hihetetlenül könnyű volt. 5 ajtós kivitele remek volt a bevásárláshoz. Az nevesebb márkájú autók (BMW, Audi, Vectra, stb.) korrekt lealázása nagyon ott volt. Automata váltója miatt sutba lett ugyan hajítva a legendásan alacsony fogyasztás, de gyorsulni, nagyon tudott és végsebességre sem kellett szégyenkeznie. Kevesen tudták lenyomni... S mi az, amit rettentően nem tudtam szeretni benne? Az igen alacsonyra tervezett üléseket. Csaknem a padlóra kellett leülni beszálláskor. A rugózása pedig elég kemény volt, minden jelentéktelen úthibát kemény felütésként jelzett vissza.
Hibalista
- Semmi sem romlott el rajta. Egyszer volt egy karambolom egy Opel Astrás vakegérrel, miután nem adta meg az elsőbbséget egy mackósajtnál. Miután minden sérülést kijavítottak a karambol következtében, nem sokkal később még egy féltengelyt kellett kicserélni.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Hollós Budafok. A Hollós márkakereskedésben vettük meg, mindvégig odahordtuk minden szervízigényünkkel. Elsőrangú ügyfélkezelés, kifogástalan szervíz: motor, karosszéria, fényezés. Amikor eladtuk a Swift-et, a rétegvastagságmérő nem tudta kimutatni, hogy a karambol következtében kijavított elemek fényezése nem is gyári. Akár le is tagadhattuk volna a karambol tényét...
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 15000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Forman 1.3 | Következő autója? | Suzuki Liana 1.6 GS CD AT |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
