A Fapados
Szöveges ítélet
Elötte kispolszkink volt, régi, családi auto jutányos áron. Azután az auto után a Suzuki maga volt a csoda. Akár hetvennél is gyorsabban tudtam vele menni (a kispolákkal nem mertem), söt, elözni is lehetett! Igaz, az nem volt veszélytelen... Egyszer lehagytam egy Audi TT Coupét az M1-esen! Talán defektes lehetett...
A kispolák szerelöje azt mondta rá, hogy 'fapados'. Kis hiján leharaptam a fülét. Ez a csodaauto fapados? Az irigység beszél belöle... Késöbb, évek mulva értettem meg mire gondolt :)
Viszont nem kellett havonta egyszer-kétszer szervizbe hordani, mint az elödjét. Fogott a fékje, és mikor egy öz ugrott elém éjjel 90-nél, ki tudtam kerülni borulás és árokbacsuszás nélkül. Igénytelen, strapabiró, megbizható járgány volt.
Amikor kisgyermekünk született, eldöntöttem, hogy le kell cserélni egy olyanra, mibe befér a babakocsi, pelenkázo, csomagok, nagymama stb, és valamivel biztonságosabb. A klima is nagyon hiányzott nyaranta, és hát egy kicsit erösebb motort se bántam volna. Igy mikor meglett a keret rá, lecseréltük.
Hibalista
- kipufogodob (tipushiba)
Ide hordtam szervizbe
Szerviz: Renault Fózer (Jászberény)Alapvetöen korrektek, de attól is függ, melyik szerelö nyul az autóhoz...
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Polski Fiat 126 | Következő autója? | Thalia |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |
