A brutális méregzöld 1,6 automata
Szöveges ítélet
Ez az autó maga a tökély. a motorja brutálisan jó. Piroslámpáknál rendszeresen otthagyott bárkit, mivel autómata így 1-ben 70-ig lehetett huzatni, álltalában mikor a 2-esbe váltott a versenytársat már csak a tükörből láttam bosszankodni. A végével is meg voltam elégedve, rendszeresen toltam le pályán a nagymenőket akik csak úgy néztek rám ,hogy "rissz-rossz suzukis". A gyorsulása 190-ig brutálisan jó volt, kár hogy ott leszabályoz az elektronika. Elvoltunk vele görög országban, és 120-130-as átlagtempónál 6,2 volt a fogyasztás, a barátomnak ugyan ilyen suzukija volt csak nem automata, az övé 5,7-et fogyasztott. A munkám miatt rendszeresen a Budapesti csúcsidőben autóztam, így8,5-öt fogyasztott, de az automata kárpótolt minden plusz csepp benzinért. Hátránya csak annxi, hogy a hátsó utas lábtere, és a csomagtér nyílása kicsi. Ezen kívül csak jót tudok mondani róla. A család azóta is visszasírja.
Hibalista
- Az egész autó maga a tökély , egyedül a hátsó ajtó nyitásnál volt kontakthibás a belső utastérvilágítás kapcsolója a hét év alatt. Ezen kívűl soha semmi baja nem volt, pedig én szerettem hajtani mert nagyon ment.
Ide hordtam szervizbe
Érd m7 László. Teljesen meg voltam velük elégedve, mindig jó munkát végeztek.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 1,3 GLX | Következő autója? | Egyterű és automata. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
