A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1.0 GL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A-ból B-be

Szöveges ítélet

Suzikim, nekem? Soha. Aztán mégis... Az el?z? tulaj kissé megszorult és három napja volt rá, hogy elpasszolja a kocsit. Elég jó áron tudtuk megvenni, így kissé engedtem az elveimb?l. Nagyjából tudtam mi vár rám, mert a cégnél régebben egy Subaru Justy-t hajtottam egy évig ami gyakorlatilag tök ugyanez volt, csak 1.3-as mocival, meg négykerékhajtással. Azt a kocsit amúgy bírtam, a f?városban kacskaringózni nem volt rossz, csak egy komoly baja volt, ami régi japán átok: az ülés nagyon alacsonyan volt benne. Természetesen a Swift is ezt nyújtja, beszálláskor úgy érezni, mintha a padlóra ülnénk. Kikecmeregni sem jobb. Hosszú úton fárasztó is ez a testhelyzet. Az autóban ülve (gugolva...) a mostanában igen divatos retro érzés részesei lehetünk. Igen, ez kb. a kései nyolcvanas évek formavilága, és anyagai. Enyhe vigasz, hogy a pár évvel öregebb Swiftekben még ennél is roszabb volt a helyzet. Itt azért már az alapkivitelben is jut némi kárpit az ajtókra, az üléshuzat is elfogadható. A m?anyagok kemények, szürkék, nem is takarnak mindenhol, hidegben, rossz úton zörögnek rendesen. Légzsák még a vezet?nek sem jut, az övek sem aktívak. A hely, mondjuk úgy elfogadható, hátra persze csak két ember ülhet viszonylagos kényelemben, fejtámla nekik már nem jut, a középs? öv kétpontos. A csomagtartó egy nagybevásárlásra már kevés, általában a hátsó ülésre is kerül egy két szatyor. A kormány kb. sósperec vastagságú, sokat is kell tekerészni a két végállás között, szervo nincs, nem lett a kedvencem. A váltó elég gyenge darab, néha nehezen veszi a hátramenetet, a menet közbeni gyors váltásokat reccsenéssel nyugtázza, alapjáraton jelent?s rezonancia jelentkezik a karon. A fék kritikán aluli. Olyan gyenge a hatásfoka, hogy az kimeríti a gondatlan veszélyeztetést, a gyártó részér?l. A futóm? jóindulatú, bár az ezres motor nem rángatja teljesít?képességének határaira. A városi forgalom ritmusa azért könnyedén tartható vele, autópályán a 110 elég neki. Sajnos f?leg városban használjuk és csak rövid távokon, így szinte be sem tud melegedni a motor. A fogyasztás így 5-6 liter között alakul, de két személlyel, csomagokkal az ?rségb?l Budapestig 4,6-ot mértem ami elég jó érték. Hidegen ijeszt?en remeg a motor, mint egy régebbi dízel, de az alapjárat stabil, összeségében starpabíró a kis japcsi moci. Mondjuk az olajat ajánlatos 15.000-ként cserélni, bármit is mondjon a gyári utasítás.

Az egész autó meglehet?sen egyszer? szerkezet. Nem kell feltétlenül a márkaszervízbe rohangálni vele, ahol jól lehúzzák az embert ´id?szakos átvizsgálás´ címén. Sokminden otthon is könnyen megbarkácsolható rajta. Az kopó alkatrészek olcsók, és minden trafikban beszerezhet?ek. Az egész konstrukción érz?dik, hogy egy cél érdekében alkották: A-ból B-be eljutni. Ezt tudja, nem többet, de ezt üzembiztosan. Összességében nem bántam meg, hogy megvettük, mert szabadságot ad az embernek, ha van egy kocsija. Jobb mint a BKV. ;)

Hibalista

- Kanyarban és fékezéskor (tehát amikor a kocsi orrára nehezedik a súly) valami nyikorog az els? futóm?ben (nem a fékbetétek) Eddig két szerel? látta, de g?zük sincs mi lehet...
- Újabban vizes a vezet?oldalon a sz?nyeg. A nedvesség forrását egyenl?re nem sikerült felderítenem.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (2) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Ferrari F430 :)
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)