4x4-es bokorugró
Szöveges ítélet
Eljött az a pillanat amikor úgy dönöttem, hogy a horgász-vadász jó öreg (22 éves) Samarámtól megszabadulok. Az első piacon el is kelt. Jött a gond, hogy mi is legyen helyette. A legfőbb elvárásaim az olcsó fenntartás, alacsony fogyasztás, összkerékhajtás, megbízhatóság voltak.
Hosszú keresgélés és agyalás után döntöttem a 4x4-es swift mellett.
A megvétel után nekiestünk és 50-60 óra alatt kissé átalakítottuk. Az elejét és hátulját 6-6 cm-rel megemeltük valamint az állandó összkerékhajtást belülről kapcsolhatóvá szereltük.
Az igazat megmondva az igazi meglepetés ezután ért. Az autó alá rakott Subaru meghajtás (mert a Justy konstrukció van benne)nagyon jól mozgatja a kis kasztnit.
Hihetetlen, hogy milyen helyeken elmegy. Aki nem próbálja ki az talán el sem hiszi. Igazi diffizáras, felezős terepjáró sosem lesz belőle de a kis súlya és rövid tengelytávja igazi sáros terepeken is megállja a helyét.
A téli közlekedésről egy pár szót szólva, nem igazán van párja ebben a kategóriában az utakon. Minden autót alázni lehet vele a havas jeges utakon. Kívülről semmi nem árulja el, hogy 4x4- hajtás van alatta. Tükör jeges úton a piros lámpánál biztos, hogy első lesz vele az ember.
Hibalista
- elektromos tükör
Ide hordtam szervizbe
saját magunk szereltük
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 68000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | samara | Következő autója? | valami olcsó 4x4, de nem pick up |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
