1,3 GTi Magáért beszél!
Szöveges ítélet
Ha valakinek is kérdése lenne erről a típusról akkor annak ajánlom ezt a honlapot http://ssgti.uw.hu/index.html Itt mindent megtalál......
Ez már csak az én véleményem:
A „Suzuki a Mi autónk”?! A legmegbízhatóbb kisautók közé tartozik. Nagyon megszerettem az eddigi három év alatt mióta nálam volt. Pláne az előző autómhoz képest, ami egy 89”-es évjáratú Fiat Croma 2.5Tdid volt. Ami nagyon rossz állapotú volt. Mindig elromlott valami rajta. Vagy ilyen rossz az összes régi fiat? Pedig csak egy év volt a két autó között… A Fiat-ól rettegtem, mikor hagy ott valahol, míg ezzel a világ végére is elmernék indulni. Na de nem akarom a fiatokat leírni, mert ezek az újak már egész jók…..
A Swift Gti menettulajdonságairól csak annyit: megy, mint egy állat..:) Ehhez viszont pörgetni kell a kis köbcentis motort 4950-es fordulaton adja le a maximális nyomatékot. De ekkor már nagyon megy… Amihez még szerencsém volt összehasonlítási alapként: I-es Golf- 1.6 –os GTI ben; II 1.8-as GTI ben; Calibra 2.0 16V; Peugeot 205 1.9 GTI megy hasonlóan, de mivel ezek nagyobb köbcentisek nem lehet igazán összehasonlítani velük. És ez a fogyasztásban is kitűnik nagyon. A Swift-el városi közlekedésben 6.5 és 7.5 el lehet finoman normál tempóban közlekedni. Ha persze tapossuk neki akkor meg lehet etetni vele jóval többet is. Ez persze sofőrfüggő. Az biztos, hogy a motorja nagyon jó, és megbízható. A megállással sincs gond, mivel a négy tárcsafék gondoskodik a megfelelő fékhatás eléréséről. Amit előszeretettel felejtenek ki a mai autók többségéből. A futóművel sincs gond amióta kapott Szivák féle lengéscsillapítókat...
Csak azt tudom mondani a Swiftről, hogy ez az egyik legolcsóbb verzió arra. Ha valaki autót akar tartani ettől minden csak drágább lehet…. Ideális városi kisautó nem is kívánhat magának mást az ember akinek nincs sok pénze…
Csak ajánlani tudom mindenkinek!
Raktam fel képeket egy turbós verzióról is. Nem nehéz elképzelni, hogy mit tudhat egy ilyen....:) De azt már nem az én pénztárcámhoz mérték...
Hibalista
- Amit cserélni kellet az autón azok a szokásos kopó alkatrészek és persze ezeket is szépen folyamatosan: szilentek, kormányösszekötők, fékbetétek, szűrők olaj, levegő, gyujtás elosztó, gyertyák, vezérműszíj. Na meg a gyári kipufogó rendszer a csövek hajlamosak arra, hogy elégjenek. Persze akkor kilyukadnak. A folytonos hegesztést megunva csináltattam egy 50-es rendszert alá Felsőzsolcán. Amivel nagyon szép hangja lett. A hátsó dob adta meg neki az igazán jó hangot... Alkatrész árakról azt tudom mondani olcsón be lehet szerezni mindent. Csak meg kell nézni, hogy hol veszi meg az ember. Mivel sok minden megegyezik a sima 1.3; 1.6-os Swift el így nem kell külön megfizetni azt, hogy GTi -vel furikázunk…
-
Ide hordtam szervizbe
Töbnyire magam csináltam rajta mindent faterral, a lakatos munkákat leszámítva...
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Kocka Salgótarján Pintértelep. Aki olcsó és gyorsan dolgozik.......
Surányi György Kisterenyén aki jól dolgozik.....
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 163000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Croma 2.5TDid | Következő autója? | Jetta TDI |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
