176000 km
Szöveges ítélet
A kocsit nem kell bemutatni.valaki szereti valaki utálja. Én azokat nem értem akik bele se ültek és már mondják a magukét. Én munkába járok vele arra tökéletesen megfelel. 1szer hagyott ott, mert a nyitásérzékelőm nem működött rendesen, kicseréltem egy ugyártottra, én naiv azt hittem meg van oldva a probléma, de mivel az utángyártott nem testel rendesen a kasztnival égett a belső világitás akksi lemerült. azóta kicseréltem, bontóbol vettem egy gyárit semmi baja.
Télen az ABSnek vannak jó és rossz tulajdonságai. jó hogy tudod kormányozni, rossz hogy mivel könnyű a kocsi kis sebességnél folyamatosan darál és egyszerűen kész rémálom vele megálni. kasztninak csak az alja kezdett rohadni, 3 kis foltot kellett a lakatosnak megoldani+kapott egy komlett alvázvédelmet.
motorja igy 175 e kmnél nagyon picit csipegeti az olajat, de 10 e kmen max 3-4 dl. érdekes hogy 160 e kmig nem csinálta. a 170 e cserénél vettük észre.
Hidegben(0 fok alatt) 2-3 percig fura hangot ad az ékszij, 6 év alatt megszoktam. az első fütóműben gyakorlatilag minden ki lett cserélve már hála a magyar utaknak.Fogyasztása ha nem nyomom neki nyáron 5,5 körül, télen 7. Nyáron ha néha kergetem se megy 6.5 főlé. eddigi legjobbam:594 km és még volt a tankban 4 liter.
a belső elfogatható. a kormány boritás, vátókar már ilyen kilométerfutásnál nem valami rózsás. a vátókart kicseréltem a kormányon gondolkodom, 5000 láttam már hibátlant.
a gumikban már lassan 80000km van tehát cserések.
a lámpa ennél a tipusnál folyamatosan világit. amit a helyzetjelzők bánnak meg. elég sűrűn kell cserélgetni őket.
a vátóban a 2es ami néha rakoncátlankodik, de megszokható.(tipushiba)
Összeségében egy jó kis autó, alkatrész dögivel, bontóban nagy választék,mindent megkapsz hozzá viszonylag olcsón. a bolti árak se vész
esek.
a többi szuzukisnak:
A kormányrázás megszünt mióta kicseréltettem mindent az első futóműben
A szerelő a fékre gyanakodott, kicseréltük semmi változás, stabilizátor, lengőkatok után se javult. miután kicseréltük a féltengelyeket a probléma megszünt.
ha valakinek ugyanilyen tipusú swiftje van és megosztaná tapasztalatait az a nominalis@freemail.hu emailcimemre irjon.
Hibalista
- vételkor vezérléscsere. Azóta: 10000 km-ént olaj+szűrők cserélve, 40000km-ént vátóolaj, gyertya, ékszij, üzemanyagszűrő - - többi szerelések: - - - - -kipufogórendszer:12000 ft ugyártott szar minőség! - -féltengelycsuklók (gyári 50000\2db 16000\2db volt az u.gyártott de az absgyűrűt át kell rakni) - -lengéscsillapitó (gyári visszahivás INGYEN!) - -alsó keresztartó 7000 ft - -fékmunkahengerek hátul: gyári bosch jó csak bele 26000\2db - -hátsó csapágy komlpett aggyal, mert csak igy kapható ehhez a szériához:32000\db - -stabilizátorpálcák 7500\2db - -lengőkarok 13000\2db - -hátsó lámpa 9500 db - -hátsó ajtózár: ingyen otthon - -nyitásérzékelő a b oszlopban (utángyártott kuka, gyárit kell venni bontóban) 1000ft a bontóban - -tűzkarika (olyan hangja volt mint egy wrcnek):3500 ft - - jelenleg ami cserére vár: - -4 nyári gumi - -kipufogórendszer megint - - - Az általános szerviz nagyon olcsónak mondható: 6500 ft olaj+szűrő+légszűrő - fék se drága:betét 3-6000 ig kompletten tárcsával együtt fizettem 10000ft. - A tárcsával nincs gond, betétek viszont siralmas minőségüek. - - DE ami nem tartozik az általános szervizhez azok az alkatrészek horror áron ehhez a WINTER felszereltségű modellhez, mint azt látjátok. NEM 4WD!!!! - -
Ide hordtam szervizbe
öcsém és apósa bt
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
undefined
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 68800 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 106000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | g astra kombi, suzuki swift |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
