Orrhosszal a CRX előtt :)
Szöveges ítélet
Amikor megláttam, azt hittem "kocka"-Stift GTi. Olyan nagyot nem tévedtem, csak kanadai összeszerelésű, ezért Chevrolet Sprint lett a neve. Amúgy az ős Stift Gti ugyanez, ezét van az autómnak itt a helye.
Teflon bevonatú dugók, injektor, vízhűtéses IHI turbo, 2 tenyérnyi törpe-intercooler, 98as benzinnel 102 lóerő. Az egyetlen autóm, ami nem utáltatta meg magát velem. Volt 2 E30as BMW-m. (Előtte 316i, utána 318is) Eleinte imádtam mindegyiket, de nyűgösek voltak és ezt nem toleráltam soha. A 316-ot cseréltem a Sprintre pénzhiány miatt. Ugyanemiatt került most elő a hátsó udvarból.
Valaki mondjon még 1 autót, ami lelazult ékszíjtárcsával, zörgö hajtókarcsapágyakkal, trörött dugóval, majd´ 280000 kilométerrel a motorjában a saját lábán vonul nyugdíjba a hátsó udvarba!
Most újra pénzhiány. BMW eladva, Turbo-Sprint elő! Most mindent megkap. Megérdemli!
A címben említett CRX-ről pedig:
Késő nyári délután Zamárdiban, lámpánál. Tali lehetett valahol, mert tele volt az út Hondákkal. Én 1 aranysárga II-es CRX-et találtam. Ő egyedül volt, mi hárman ültünk a Sprintben. 110ig kapott 1 autóhosszt! Akkor már nagyon zörögtek a csapágyak, ezért visszalassítottam. Szerintem még most is sírdogál:P
Igazi negatív tapasztalat csak az említett motorgenerál, de ez szerintem időszerű. Ahány sokmilliós spoilertúltengésben szenvedő műsportautós nyálgépet megtréfált már....,
Ami kopik idővel cserélni kell, mert autó ez is, csak az átlagnál sokkal nagyobb szívvel.
2006. 12.18.
Motor kész. Komplett generál.
Bejáratás szigorúan 3000rpm fordulaton.
Felújítás óta 950 km-t mentem vele. Tegnapi manőver:
Siófok-Székesfehérvár-Bécs-Sz.fehérvár-Siófok 8000 Forintból.
(560 km) Bécs belvárosban 2 órát keveregtem. Fülig ér a szám!!!
Hibalista
- Teljes motorgenerál (1literes, 3hengeres turbómotor 280.000km-rel!!!),
- Ablaktekerő mechanizmus, kicsit a kormánymű is lóg már, meg a kerékcsapágyak.
- 2006. 12.18.
- A motor 150.000 volt monkadíjal 3db egyedileg gyártott dugattyúval, szimmeringekkel, forgattyúsház-felújítással együtt.
- Termosztátot cseréltem Nándival 12 perc alatt. (nem volt fűtés) Alkatrész 1500Ft.
-
Ide hordtam szervizbe
Dombovári Józsi Suzukiguru Siófok
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Nándi (FIAT-Siófok)
Kosárból rakta össze a motort, pedig nem ő szedte szét.
Rendkívül gondos, jó szakember.
Ha lehetne 11 pontot adnék
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 245000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 316i | Következő autója? | 318is |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
