A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Splash (2008)

Splash 1.2 GS Aut. 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

SuziQ I Love You - frissítve!

Szöveges ítélet

Frissítettem!

Második autónak vettük, elsőként funkcionál és jól teszi a dolgát. Kis autó nagyokat meghazudtoló technikával. 20 éve vezetek, nagyon sokat megyek és rengeteg autót használtam, a néhány napos és hetes használatok számát pedig fel sem tudom becsülni, talán van összehasonlítási alapom.

A legmagasabb felszereltséggel vettük, használtan és jó áron. A valós listaárát először szörnyülködve láttam. A tapasztalatok alapján, ugyanakkor azt kell mondjam, hogy nem fogja megbánni aki megveszi a GS automata verziót. Érdemes figyelembe venni, hogy a GS 6 légzsák, komplett ESP, minden fűthető kütyüt tartalmaz. Részletezem....

Motor, a legjobb kis szívó benzines, amit életemben vezettem (1.4 Aut. Honda Jazzt is használtam!). A gázreakció gyors, a 3500-tól 5000-ig könnyededén pörög és ott jól húz. Alacsony fordulaton nem fogyaszt sokat, az ereje normál autózásánál ott is elég a kocsihoz. A motor teljesen hangtalan még nagyobb fordulaton is (lehet, hogy a GS jobban szigetelt, bár nem hinném). A fogyasztás átlagban 7.5 (a Jazz pl. jóval kevesebbet fogyaszt, ez tény!).

Váltó, tökéletesen illik a motorhoz, ragyogóan működnek együtt. Bár négyfokozatú csak, de nagyon okos gyorsan zár, ezért a fordulatszám nyugodtt autózásnál soha nem megy 2000 felé. Finomak kapcsol, amolyan jó japán automata. Ők ezt nagyon tudják.

Futómű -kormány-fék kiegyensúlyozott rendszer, kicsit kemény de ne gondoljunk a régi swifre (az is megvolt..). Nagyobb tempónál is biztos a kanyarokban, erőlködés nélküli az utazás vele. Az elektromos, sebességfüggő szervó tökéletesen veszi el a rásegítést. A fék OK, kicsit furcsa hangja van néha, ennyi. A legnagyobb meglepetés itt is a hang, csöndes a futómű, semmi zaj, semmi kopogás a téli gumikkal sincs gördülési zaj. Megszégyeníti a középkategóriás kocsikat (a ford mondeot biztosan!)

Karosszéria-kényelem. 180 cm vagyok, nekem koppanásig hátra kell tolni az ülést, de úgy tökéletes. Gyerekem elfér mögöttem. 180 felettieknek kicsi lehet. Az első ülés nagyon kemény, az ülőlap még nekem is elfogadhatóan hosszú. 6 órás út után is renden voltam. Negatívum, hogy a GS-be legalább egy deréktámaszt adhattak volna. Sok a pakoló hely.

Síelésen is túl vagyunk. Tetőboksz, két felnőtt két, gyerek stb. A csomagtartó nem nagy, DE a kalaptartót kivéve 2 db. 20 kilós közepes gurulós bőröndöt be lehet állítani, mert a kocsi kicsit kombi jellegű hátul (a hátsó ezért kicsit esetlen nekem, csúnyácska).

Az ítéleteket olvasva látható, hogy szakadék tátong az 1.0l és az 1.2l vásárlói elégedettség között. Az 1.2-es motor nagyon-nagyon jó, pörgős, elég erős a karosszériához (ami már sokkal súlyosabb és biztonságosabb, mint a régi swiftek!).Összegzés, nagyon jó autó, nem túlzok, sokkal jobb, mint amit vártam.

A fogyasztása meglepően alacsonyan tartható. Egy hagyományos bolygóműves automatától még soha nem láttam ilyen alacsony értékeket. Kíméletes városi autózással és autópálya 120km/h-val is 6,5l/100 km (órával és kiszámolva is).
Az egyetlen problémám vele a kemény első ülőlap, hosszú úton nem kényelmes, de kiskocsihoz mérten elég hosszú a lap, így elviselhető a kényelem. Egy-egy Bp.-Bécs könnyen teljesíthető. Nem egy volvo, de nem is annyiba kerül.....

Fel nem tudom fogni, hogy kis hazánkban miért nem veszik az automata autókat, nekem egyszer megadatott kipróbálni Amerikában. NEM, ez nem ár kérdés, akinek van pénze egy milliós prémium autóra, annak van 500 ezre egy automatára is. Amennyiben megtehetem SOHA SOHA SOHA nem veszek manuális autót többé! MINDENKI PRÓBÁLJA KI! Vígan megéri a felárat és a kis benzinköltség többletet is!

SZervíz, a világon semmi nem romlott el eddig (kop, kop, kop). Én szintetikus 5-40-es olajat rakok bele és mindig cserélem az összes szűrőt. AZ alkatrészek bagatel áron beszerezhetőek, most cseréletem mindent (márkás szintetikus olaj stb...). 14500 magyar forintba került az egész (anyag, munka), a fékekre annyit mondtak, hogy majd kb. 60000-nél kell cserélni, szerintem ehhez nincs mit hozzátenni!

Továbbra is nagyon kellemes meglepetés az autó, ne legyünk előítéletesek a suzukival!

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

normál olajcserék (szűrőcserék), szigorúan nem szakszervízben. Legutojára Szervíz Trade Kft. XIV., Csömöri út., korrekt.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 4000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Mondeo Következő autója? golf
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Splash 2008 (2008)

További ítéletek (137 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)