Minden napi társam
Szöveges ítélet
Napi 80 km munkába járás mellett családi autó is lett a kis autó ami igazából nem is olyan kicsi ha a csomagtartótól eltekintek.
A szalonba mikor meg hallották,hogy az első utam a gáz beszerelő műhely azt mondták,hogy eddig tartott a garancia,de így legalább meg van minden szerviz normálisan csinálva.
Én szinte csak gáz üzemben használom és így átlagban 6 l a fogyasztás,nem egy erő gép de nagyon igénytelen motor van benne,ha a kötelező olaj cseréket (motor,sebváltó,fékolaj) rendszeresen elvégzed nagyon hálás tud lenni.
A 240000 km alatt 2x korrigáltam a szelep hézagot (gázos autónál kötelező),1x cseréltem gyertyákat,első féktárcsát betéttel,torony csapágy szilentet.
Nagy előny,hogy láncos a vezérlés mert egy gonddal kevesebb,hogy ezzel sem kell foglalkozni.
A futómű nagyon jól fekszi az utat de egy kicsit kemény viszont a kormánymű nekem nagyon bejön.
Ami idegesítő a rázós kátyús úton az első féknyereg zörgés a laza illesztés miatt.
Lehet én vagyok egy kicsit elfogult de ennyi kilométer után sem tudok rosszat mondani rá.
Hibalista
- Első ablaktörlő motor vezérlő amit komplett motorral kell cserélni ami meg egyezik a sviftével,igy 10000-ből megúsztam egy totalkárosból a bontóból. - A klíma visszatérő aluminium cső volt gyári hibás amit meg hegesztettem és feltöltés után tökéletes lett (10000ft). - Akkumulátor 5 éves korában tönkre ment.
Ide hordtam szervizbe
Én szerelem az autóimat.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 240000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Wagonr+ | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.7/10) |