Kis Méregzsák!
Szöveges ítélet
Vállalati gépkocsiként kaptam a kis vadócot! Amikor először beleültem és ki akartam állni a garázsból vele. Rögtön ki is akartam szállni belőle.A kuplungjával alig tudtam azonosulni.2-3 perc mulva megbarátkoztunk néhány káromkodás közepette.A váltója az első percben lenyügözött. Pontos, könnyű, kézreeső. Az elektromos gázpedál elsőre úgy tűnik hogy lassan késve reagál és az embervisszakivánja a jó öreg bowdenes megoldást.De ha megtanulja az ember hogy mindig 1 másodpercel előre lássa hogy mikor is kell az a gázpedál és a megfelelő fokozatban tartja a váltót olyankor új megindul mint 1 ló akit seggbelőnek 1 puskafolyóval!A motor hihetetlen pörgős.Ebből adódóan az alacsony fordulatszámot kifejezetten rühelli.Kétezres fordulatig még úgy gondolja hogy "Haver menj vissza és aludj 2-3 órát", de utána felébred és már kezdi is vinni a viszonylag testes seggecskéjét.Amikor a fordulatszámmérő eléri a háromezret akkor van az hogy mehetünk!Futóművét tekintve számomra kifogástalan!Nem kopog nem üt. A rugózása stabil, bár az úthibákat sajnos felveszi meglehetősen érezhető módon.A kormánya pontos hamar reagál. Bár egy nagyon zavaró tényező fennál a kocsinál ami a biztonságérzetem rovására ment. Ez pedig nemmás mint a kis Virsli gumik. Számomra kicsit félő. A fékek elől tárcsafékek jól fogják a kocsit. Igazából a kocsit megfogják amikor kell.A hátsó dobfékek hidegben rettenetesen hangosak. 8-10 nagyobb fékezés szükséges ahoz hogy magáhoztérjen de ezalatt sem fog kevésbé mint bármikor máskor, az ABS viszont nagyon lassan reagál!!! Összességében a motor magas fordulatszám tartományban nagyon nagyon megy.A fék megfogja az autót de csúszós utakon inkább a tapasztalat kell neki és nem a bizalom az ABS irányába. Belülről visszaköszön a sok műanyag elem ami nem igazán tetszetős de mégis barátságos.Tipikus fiatalos.Mivel a fiatalság nem a kárpit és a bőr kényes felületeire vágyakozik hanem a könnyen tisztítható műanyagokhoz. A sportosság jegyében marhajó a külső kihelyezett fordulatszámmérő, és a könnyedén kezelhető kézreeső MP3/WMA Hifi kormányvezérlője. Innen nagyon hiányolom a gombok megvilágítását.De minden más műszeren igazán "Sexy" a Piros megvilágítás.Kényelem szempontjából a vezető ülés és az anyósülés nekem nagyon hátfájós. Nem tartja a hátat olyan mintha ferde lenne az egész, habár nagy előnye hogy magas és az ülőrész kényelmes.Az autón eddig mindössze csak 1 bal első fényszóróizzót cseréltem, és 15.000km-es szervízre vittem be. Időpontot egyeztetve pontosan érkezve mindössze 30 perc volt a szervíz.Pozitív élmény volt. Aki kicsi városi kocsit szertne amivel elmegy bevásároni, ide-oda városon belül néha néha kissebb nagyobb utakra, vagy üzletkötőként csekény mennyiségü reklámanyagot hordoz vele akkor tökéletes választás.
Hibalista
- Izzócsere
-
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Stop Autóház Debrecen
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 17000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | TRANSIT 2.2 TDCI | Következő autója? | Ford Mondeo Ghia 2.0i |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
