Kellemes meglepetés a sznobságom legyőzése után
Szöveges ítélet
Nem sokat mentem vele de azt végig klímával - sztrádán simán megy 130-at 4000-es fordulaton persze, 3 hengeres kis motornak kell pörögnie. A hátsó hely bőséges, eléggé hátratolom a vezetőülést és ezután hátraülve legalább 10cm van a térdem és az ülés között. 192cm-es barátom beültetve hátra bőséges hely állt rendelkezésre bár ebben az esetben hátul 2.5 személynek van elég hely. Csomagtartó valóban nem sok de egy bevásárláshoz bőven elég, 2 személlyel a hátsó üléseket ledöntve viszont közel kisfurgonná alakítható. A zenegép meglepően jól szól, nem is számítottam rá. Tetszik hogy a Cordobával ellentétben nem a fejem előtt 20cm-re van a szélvédő és a szélzaj még 150-is elviselhető. A motor hangját szinte hallani sem lehet - a Cordobánál olyan mélyen duruzsolt hogy nem lehetett a rádiót hallani tőle - holott az is vacsi újonnan vettük. Persze azt is szerettük, csak azért írom le mert valaki előttem azt írta hogy 100-nál elviselhetetlen a szélzaj - szerintem valami hiba lehet a szigeteléssel mert nálam semmi ilyen nincs. A fogyasztás is 6 liter alatt van kicsivel , gondolom akinek 8.5l eszik 4 ezer alatt nem használja azt is csak városban mert a fedélzeti számítógép akár 25 literig felmegy egy hosszabb kihuzatáskor - de három ezer alatt folyamatos közlekedéssel 4.5 sem ritka. A műanyagokkal sincs semmi bajom - a Toyota Yaris sem volt különb mert azt is néztem, sőt semmitmondó ehhez képest. Átiratással, metálfénnyel - 5.7THM-es hitellel 2.510.000 reális árnak tűnik érte, aztán majd később meglátjuk az értékállóságot persze leszámítva hogy mennyire igénytelen kis kocsi - amiért végül is ezt vettem és nem a Grande Punto-t. A Yaris Ice nevetséges akciója a THM 9 százalék felett 3 ajtós fehérpiros semmi nincs benne. Sose hittem volna hogy egyszer Suzuki-m lesz mert a Ti autótok de ez első ránézésre tetszett. Második kocsinak jó választásnak tűnt, remélem az idő igazolni fog. Az értékállóságot leszámítva 1előre csak ajánlani tudom.
Nem bírtam hogy ne fűzzek hozzá pár gondolatot egy pár lehúzó gondolathoz:
ha bekapcsolom a klímát megáll a kocsi.... nem tudom végül is mit vár az ilyen ember egy 1.0L-es kocsitól - de tutira a vezetési gyakorlatával van gond. 4 felnőttel városban és autópályán is simán veszi a lapot amin meg is lepődtem, emelkedőn max vissza kell kapcsolni de hát könyörgöm - 1 literes kis fos motor van benne !!!!
Műszaki hibák - eddig megúsztam, sajnos belenyúlhattak valami rosszul összeszereltbe, de ez bármelyik márkánál előfordulhat - lásd francia kocsiknál szinte jellemző, csak abból nem adnak el annyit mint ebből.
Fogyasztás - hat liter felé nem tudtam menni javarészt városi használattal és most nem a fedélzeti szgép adatairól beszélek hanem hogy mennyit tankoltam bele - lassan 2000km megtétele után.
Persze nem védeni akarom csak erős túlzásnak tartottam jópár észrevételt.
A Chevrolett Spark meg jó tízéves GM technológia lásd Renaultnál a Thália a Clio-hoz képest - ráadásul a szervízdíjak az eget verik az OPEL-nél a Suzuki-s árakhoz képest.
Hibalista
- be is b..na ha már elromlana valami
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 800 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Cordoba 1.4 Stella | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
