Hörcsögkamion 1.0. GLX AC CD
Szöveges ítélet
Második autónak vettük a feleségemnek. Olyan kocsit szerettünk volna, ami minden általunk elérhető és megfizethető biztonsági és kényelmi felszereléssel el van látva. Ezt meg is kaptuk, sőt szerintem többet.
Mivel ebben volt klíma, ezért a hosszabb családi kirándulásokat mindig ezzel tettük. Az utolsó öt évben lett főkocsi, de a benzinárak mellett inkább óvatos használattal.
Kinézetre és vezetésélményben is olyan, mint egy hörcsögkamion, az ezres motor fel tud pörögni, a saját keretein belül, ez azonban nem kell, hogy a sofőrt túlzásokba vigye. Nagyobb kapaszkodókon ki kellett kapcsolnunk a klímát, hogy valahogy felérjünk, de mindig felértünk.
A kötelező szervizeket meghálálja. Nagyon kényelmes vezetni. A legmagasabb felszereltséggel vettük, talán az 1.2-es motorral jobban jártunk volna, de ez is nagyon nagyon jól ment. A fogyasztás elsősorban városi menetben 7 körül volt, ha a feleségem nyomta, akkor sajnos kicsit több.
Vettünk rá oldalvédő gumicsíkot, ezt meghálálta, mert így egy figyelmetlen parkolás után ez a gumicsík sérült és nem az ajtó.
Alapvetően mindenki szerette, de ahogy nőttek a gyerekek, úgy nőttük ki a kis Splash-t.
Ha valaki ilyet venne, és ezért olvassa a népítéletet (mi másért, vagy csak a tulajdonosok a többiekét):
A hátsó ülés alatt remek pakolóhely van hosszabb utazásokhoz - mi a wc papír - borosüveg, gumimatrac, strandpapucs kombinációjára esküszünk.
A csomagtartó alatti kivehető műanyag BOX szerintem egy nagyszerű találmány - bent a lakásban meg lehet tölteni - például élelmiszerrel és így egy az egyben lehet felvinni az apartmanba. - semmi pakolászás - oda és vissza.
Nem vettünk rá üléshuzatot - elsősorban azért, mert van az ülésben is légzsák - és ezt nem akartuk kockáztatni.
Méretei miatt a parkolás könnyű, mindenhová befértünk.
Sajnos a kocsi alacsony felépítése miatt a fekvő rendőrökkel vigyázni kell.
A kilátás remek, kezdő vezetőknek a biztonság, az ár és a kényelem miatt kifejezetten ajánlott vétel.
Ezzel a kis írással búcsúzunk Tőle.
Hibalista
- A szokásos cserék mellett az romlott el rajta, amit mi magunk elrontottunk, illetve ki kellett cserélni. - Kilopták a kormánylégzsákot - kicserélték. - Kinyomtuk a kuplungot - kicserélték. Valahogy rosszul szerelték be a másodikat, így ezt is kinyomtuk - kicserélték garanciába. - Azóta nincs vele baj. - Megbízható autó ez, mint szerintem minden Suzuki, és állandóan lehetett rá számítani. Míg az előző kocsit (WagonR) néha be kellett tolni, most ennél semmi ilyenre nem volt szükség az elmúlt 14 évben.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Világ - BudaörsInnen hoztuk el új autóként, nem volt vele más baj, egyedül az ára miatt kerestünk egy másik szervizt.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Suzuki Óbuda - ÓbudaLelkiismeretes és olcsó szerviz - legalábbis a budaörsi márkaszerviz után nekünk az volt. Mindent megbeszéltünk előre és sokszor segítettek olyan problémákban is, mint pl. aksicsere után hogyan kell újratanítani az alapjáratot a kocsinak. Az új autót is oda foguk vinni, azt hiszem, ennél jobb reklám nem kell.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 14 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 200000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Swift | Következő autója? | SX4 - S Cross |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.7/10) |
