A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Splash (2008)

Splash 1.0 GLX 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Guszti 1.0

Szöveges ítélet

Leszögezem maximalista vagyok, és mindig mindenben keresem a hibát. Ezért van az, hogy azzal is problémázok amit más észre sem vesz, vagy le sz**!
Előtte volt Skoda 120L, és Suzuki Alto típusú autóm, a Suzukihoz viszonyítom a dolgokat.
A külseje: nekem testszik a formaterv, és a magas felépítés. Az első lökhárító alatt van egy gumi csík, ez a legkisebb fekvőrendőrön is képes felakadni. Leszakadni még nem sikerült neki, de már rojtosodik. Az Altoval ellentétben viszont ez az autó legmélyebb pontja. Ha a gumi súrlódik akkor, még elmegyek. Az Altonál a kipufogó cső volt a legmélyebb pont, ez azért jobb figyelmeztetés :) A nagy üvegfelület miatt jobban felmelegszik a beltér, ezért kötelező már a klíma. A visszapillantó tükrök nem fényezettek ebben a felszereltségben. Nem is baj az első bokor össze is karistolná, már megvan jelölve. Innen köszönöm a jól parkoló autósnak, éppen elfértem mellette!!!
Belső: Az Alto után szó szerint kiláttam a forgalomból. A hátsó oszlop talán "C" nem értek hozzá annyira, teljes autót eltakar. A belső, és külső tükör együttes használat, plusz a kötelező hátra fordulás után is lehet láthatatlan vendégünk!!!! Az oldalsó holttere jobb mint az Altojé, itt be lehet állítani a tükröt ami elektromos!!, hogy szinte nulla a holt tér. A csomagtartó végre használható, mélyebb és magasabb!!! mint az Alto csomagtere. Öt nagyobb szatyor, vagy két rekesz simán befér. Az anyagok puhábbak jobbak, és egész jól néznek ki. Tudom kopogós és karcolódik, és mi nem? Az összeszerelés minősége közepes. Ebben benne van a csálé kézifék borítás, a 3000 rpm környékén rezonáló műszerfal, a kezdettől zörgő biztonsági övfeszítő mechanika, a szépen illeszkedő belső elemek, stb. Vannak idegesítő zörgések zizegések, amit a jó hangszigetelésnek köszönhetően meghallok. Egyszer meguntam, és mindent kipakoltam a zsebekből és üregekből. Szinte süketszoba lett az autó. Csak az említett két hangforrás maradt. Ha valami zörgő dolgot teszel a kocsiba, a csodálatos akusztika miatt az első szélvédőhöz "gyűlnek" a hangok. Nem ültem túl sok fajta kocsiba, de ezért a pénzért szerintem ez elfogadható szint. Főleg ha valaki elnézőbb mint én:( A belső textil kárpitozás nálam az ajókon nulla, és ennek örülök mert van egy kis nyáladzó kedvencünk (kutya):))) Az üléspozíciót nehezen tudtam beállítani, hogy jó legyen! A pedálok és a kormány távolsága valahogy nekem nem az igazi. Itt hosszúnak számít a lábam pedig csak 181 cm magas vagyok, viszont nincs gibbon hosszúságú karom. Ezért a magasságban állítható!!! üléssel, a szintén magasságban állítható!!! kormánnyal, és hátra lökött üléssel elértem egy bizonyos komfortot. Még így is kényelmesebb mint az Alto, mert már nem fájdul meg a derekam (fájós fajta), de hosszú útra még nem mertem vállalkozni. Az ülések oldaltartása jó. A klíma jól működik, de nagyon visszafogja az 1,0 motort. Ezt tudtam és vállaltam! Aki megvesz egy 1000 kg súlyú autót 68 LE motorral, és utána panaszkodik, hogy milyen lomha és nem megy az egy agyhalott a szememben. A LE nem elírás ez már az átdolgozott motor (2014-es). Én tudtam, hogy mit veszek, !!!ki is próbáltam!!!, és kompromisszumot kötöttem. Városban használom számít a fogyasztás: 5,4-6 liter! A rádió jól szól, nem Sokol, nem Bose, megeszi az MP3-t, jó a vételkészsége. A !!!bőr!!!kormányról való vezérlés nekem nagyon bejött, tudom már sok helyen alap, de nekem még új volt. A szellőztető rendszer teszi a dolgát, a szagok és a pollenek kint maradnak a szűrő hatékony. A futómű igyekszik kisimítani az út egyenlőtlenségeit. Nem rázkódik, kopog, zörög, át huppan a kátyúkon. Majd kiderül, hogy mennyire lesz tartós! A kanyarban egy kicsit megdől, de nem fájdalmasan. A fékek nagyon jók és kész! A kormány nincs agyon szervózva, nekem pont jó.
Motor: nem véletlenül van külön kiemelve. Három hengeres, vezérműláncos, változó szelepvezérlés mindkét oldalon. Zseniális motor csak nagy a kaszni, a váltó áttételezéssel próbálták kompenzálni a dolgot. Sikerült! Már írtam, hogy nem egy rakéta, és a klíma nagy ellensége. Fel lehet venni vele a város ütemét, és lehet tartani is csak ne feszegessük a gyorsulást, és ne siessünk! Ha egyedül ülünk, nincs klíma és cucc, akkor lehet vele cikázni. Nagyon egyenletesen húz a motor már 1500-tól 5000-ig, dízelesen nyomatékos. A háromhengeres remegés egy kicsit bejön az utastérbe alapjáraton, és felpörgéskor hallható a háromhengeres "morgás is". Különben a hangszigetelés miatt keveset hallani belőle, ezért az elején nem egyszer 4-5000-ig pörgettem mert nem vettem észre, hogy már hol jár. Legjobban 2500-nál fogyaszt: 98-as benzinnel, csak városban 5,4 egy 1000kg-os autó!!! Nekem ez több mint jó! Viszont ha valaki nem veszi tudomásul a 68 LE-t, és kitapossa a lelkét mert nem megy, akkor benyeli akár a 7 litert is. Még nem próbáltam (nem is fogom), csak mesélte egy másik tulaj.

Hibalista: gariban vízlevezető gumi csere, egy két gumi tömítés kézzel való helyre rakása (összeszerelési minőség), a fogyasztásmérő fordítva működött: alapjáraton 10-12 litert, 4000- nél 3 litert mutatott. A szervizben !!!ÁLLÍTÓLAG!!! csak mértékegységet váltottak és jó lett. Majd elhiszem ha létrejön a világbéke!

Hibalista

- Vízlevezető gumi.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Gusztáv, ha határozott az ember akkor megcsinálnak mindent.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2014
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Alto 1,1 GL Következő autója? Corolla
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Splash 2008 (2008)

További ítéletek (137 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)