A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Splash (2008)

Splash 1,2 GLX AC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fürge kis-nagy - FEKETE GYÖNGY

Szöveges ítélet

1700 km-nél: Szerelem volt első látásra. Lényegesen nagyobb autót terveztünk, mégis a Splash-t választottuk.
Öreg autónkat mindenképpen le kellett cserélni, számomra - hangsúlyozom SZÁMOMRA ég és föld a különbség.
Határozottan állíthatom, lényegesen tágasabb belülről, mint amilyennek látszik kívülről. Bár a csomagtér meglehetősen kicsi a Kadetthoz képest, eddig még minden elfért benne. Okos megoldás a Nissan Note módjára megoldott alsó rekesz, ami alatt szükségpótkerék van.
A kárpit a kategóriához megfelelő minőségű, a műanyagok is igényesek. Jelentősen feldobja az ajtóbetétek és az üléshuzat középrészének zöld színe. Tetszik a kilométeróra stílusa, jópofa a kiemelt fordulatszámmérő is. Klímával még nem kellett kipróbálni, kíváncsi vagyok mennyire fogja vissza a teljesítményt.
A hátsó ülések 60:40 arányban tényleg síkban dönthetők, a fejtámlákat sem kell kivenni. Nem túl kényelmes viszont az ülés, nekem túl kemény és eddig nem sikerült megtalálnom az ideális pozíciót.
A motor kifejezetten jól húz. 100 körül még csendes, autópályán viszont a karosszéria, a gumik és a motor is igen komoly hangarzenált képez.
Országúton és városban 50-50%-ban használtam eddig, az átlagfogyasztása most 5.7, bízom benne hogy javulni fog.
A fékek időnként csikorgósra fogják, a szervízben azt mondták nem tudnak mit kezdeni vele (???), majd "besimul".
Az első nem aszfaltos métereken leugrott a helyéről az alsó védőgumi, a vezetőoldali ablaknál pedig az alsó eleve nem volt a helyén, ezek egyszerűen visszapattinthatók. Mivel az első legyártott darabok közül való, ezek az apróságok talán megbocsáthatók.
Mivel kicsi a kesztyűtartó, a választásnál szerepet játszott, hogy katalógus szerint van utasülés alatti tárolórekesz. Még a szalonban sem tudták az eladáskor, hogy ez csak elírás, ehhez a felszereltségi szinthez nem jár.
Ami a legfontosabb: nagyon szeretjük, meg vagyunk elégedve vele. Remélem ez így marad és néhány ezerrel később megint jókat írhatok majd!

7000 km-nél: Még mindig szeretjük! Nagyon zavar viszont a fékek csikorgása, ami egyáltalán nem múlik.
Az ülések most már kényelmesebbek, az átlagfogyasztás is visszaesett, most 5.6.
Sajnos az elöl-alul elhelyezett gumicsík patentostól kiszakadt a helyéből, szerintem kár volt egyáltalán odarakni, mert nem jó semmire.
A nagybevásárlásoknál kitapasztaltuk hogyan érdemes pakolni. Gond nélkül elvittem egy nagyobb és egy közepes fűnyírót szervízbe lehajtott üléssel:))

Hibalista

- Még semmi

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Veszprémi, Szeged

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Kadett Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Splash 2008 (2008)

További ítéletek (137 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)