Fürge kis-nagy - FEKETE GYÖNGY
Szöveges ítélet
1700 km-nél: Szerelem volt első látásra. Lényegesen nagyobb autót terveztünk, mégis a Splash-t választottuk.
Öreg autónkat mindenképpen le kellett cserélni, számomra - hangsúlyozom SZÁMOMRA ég és föld a különbség.
Határozottan állíthatom, lényegesen tágasabb belülről, mint amilyennek látszik kívülről. Bár a csomagtér meglehetősen kicsi a Kadetthoz képest, eddig még minden elfért benne. Okos megoldás a Nissan Note módjára megoldott alsó rekesz, ami alatt szükségpótkerék van.
A kárpit a kategóriához megfelelő minőségű, a műanyagok is igényesek. Jelentősen feldobja az ajtóbetétek és az üléshuzat középrészének zöld színe. Tetszik a kilométeróra stílusa, jópofa a kiemelt fordulatszámmérő is. Klímával még nem kellett kipróbálni, kíváncsi vagyok mennyire fogja vissza a teljesítményt.
A hátsó ülések 60:40 arányban tényleg síkban dönthetők, a fejtámlákat sem kell kivenni. Nem túl kényelmes viszont az ülés, nekem túl kemény és eddig nem sikerült megtalálnom az ideális pozíciót.
A motor kifejezetten jól húz. 100 körül még csendes, autópályán viszont a karosszéria, a gumik és a motor is igen komoly hangarzenált képez.
Országúton és városban 50-50%-ban használtam eddig, az átlagfogyasztása most 5.7, bízom benne hogy javulni fog.
A fékek időnként csikorgósra fogják, a szervízben azt mondták nem tudnak mit kezdeni vele (???), majd "besimul".
Az első nem aszfaltos métereken leugrott a helyéről az alsó védőgumi, a vezetőoldali ablaknál pedig az alsó eleve nem volt a helyén, ezek egyszerűen visszapattinthatók. Mivel az első legyártott darabok közül való, ezek az apróságok talán megbocsáthatók.
Mivel kicsi a kesztyűtartó, a választásnál szerepet játszott, hogy katalógus szerint van utasülés alatti tárolórekesz. Még a szalonban sem tudták az eladáskor, hogy ez csak elírás, ehhez a felszereltségi szinthez nem jár.
Ami a legfontosabb: nagyon szeretjük, meg vagyunk elégedve vele. Remélem ez így marad és néhány ezerrel később megint jókat írhatok majd!
7000 km-nél: Még mindig szeretjük! Nagyon zavar viszont a fékek csikorgása, ami egyáltalán nem múlik.
Az ülések most már kényelmesebbek, az átlagfogyasztás is visszaesett, most 5.6.
Sajnos az elöl-alul elhelyezett gumicsík patentostól kiszakadt a helyéből, szerintem kár volt egyáltalán odarakni, mert nem jó semmire.
A nagybevásárlásoknál kitapasztaltuk hogyan érdemes pakolni. Gond nélkül elvittem egy nagyobb és egy közepes fűnyírót szervízbe lehajtott üléssel:))
Hibalista
- Még semmi
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Veszprémi, Szeged
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Kadett | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
