Fekete
Szöveges ítélet
3 hete van nálam a kocsi, 400 kilométert tettem eddig bele. És eddig nekem 1000%-ra bejött a kocsi. És én TUDOM, mit vettem! Nem vártam el, hogy 2 mp alatt 100-on legyen, és a belső kényelem egy repülőéhez hasonlítson, és biztos voltam benne, hogy nem fog elnyelni egy komplett költözésnyi cuccot.
A legelső tapasztalataim nagyon jók! Kényelmes, minden kézre esik benne, és nagyon tetszik, hogy magasabban ülök, mint egy átlag autóban. A váltója pontos, a fékek remekül szuperálnak. A motor rendkívül csendes, 3000-nél nagyon húz - alatta szimplán megy. A futóműve is jól van összerakva, jól fekszik az úton, nem pattog a kanyarokban. Bejáratós, így a fogyasztása számomra nem döntő - 2500 fölött járatom a motort. De 100 kilométer utáni tankolás, 6,4 liter lett (nem a kocsi adata, saját tankolás, három kattanásig, mint először), csak városban, főleg rövid utakon, vegyesen klímával és anélkül. Elől kényelmes, bőven elférek a 182 centimmel, de hátra is simán befért három csapattársam, és nem panaszkodtak. Nekem elég a csomagtér is, egy bevásárlás simán belefér. Lehajtott ülésekkel pedig bőven pakolható. A zene jól szól benne, Mp3-as lemezeket is jól kezeli. És nekem kimondottan tetszik a Commodore 64-es index hang is.
És hogy írjak valami negatívumot is:
A belső tükör picit közel van, és néha kissé zavar a kilátásban. A "B" oszlop mellett is nehéz elnézni. A fordulatszámmérő helyzete lehetne állítható, de nekem még nem vészes, rendesen rálátok. Több napos útra nem indulnék el vele 5 személlyel, a hátul ülőknek az már halálos lenne.
Hibalista
- 0 kilométeres autón??? :)
Ide hordtam szervizbe
Majd Babus lesz...
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 400 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Peugeot 306 | Következő autója? | Még messze van :) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
