amennyivel olcsóbb, annyival nem rosszabb. lásd:mazda2, 3.5m.. haha
Szöveges ítélet
egy francia rémálom után vettük meg, a jelszó annyi volt, hogy minél olcsóbban kell valami megbízható.
nézzük a mazda2-t, jazzt, ilyesmiket, erre beugrik, hogy van olyan, hogy splash. nézzük az árát, 2.5 körül már vannak. nosza, nézzük meg.
a szalonban állt ez a példány, rendkívül nőies (alias meleges) színben, de legalább minden értelmes extrával.
sikerült egy mihállyal lealkudni az amúgy röhejes 3.4-es listaárat, így már korrekt volt.
a futómű, fék, motor nem egy nagy csoda, de őszintén, aki már vezetett komolyabb autót, az nem is vár el egy ilyen kis gyösztől mást. elműködik nagyjából, ennyit tud, de ezt üzembiztosan.
az 1.2-es bigblock olyan 175öt tud óra szerint gyári méretű keréken, hozza a katalógusadatot. szerintem a gyorsulása is megvan olyan 12.5 alatt.. itt legalább nem hazudik a gyár :)
fogyasztás, ha lehet hinni a pillanatnyi mutatónak, akkor 80 körül 3.7-4.2 között ugrál, 120-nál 5.9 körül van. ez teljesen korrekt, az ezres swiftem evett ennyit.
viccesen kicsi a csomagtartó, és nem is értem, hogy ez miért ötajtós. a formát is végleg agyonvágja a hátsóajtó, gyerekülés ebbe úgyse fér.. akkor meg?
a belseje kicsit uazos, néha jönne az ihlet, hogy lecsapassam slaggal. múltkor levettem az ajtókárpitot, hogy megnézzem, cserélhető-e az ajtókban a hangszóró.. az ajtóborítás se nagy csoda, de ami alatta volt, az egy-az-egyben régiswift.
a kiálló fordulatszámmérőre már kérdezték, hogy ez utólagos kendács-e, mert ilyet utoljára zsiguliban láttak.. mondtam, hogy én is abban, de nyugodjanak meg, ez gyári.
ha már valamihez kéne hasonlítani, maradjunk házon belül, a 2005ös Swift szebb és jobb. abban valahogy megvan a kisautók könnyű, ide-oda rángatós játékossága, bár kb ugyanennyit tud.. ez csak béna és csúnya.
Bp-re nem való, legalábbis az én idegeimmel. eddig kétszer váltottam majdnem sávot bele valakibe. nulla a kilátás hátrafelé, tekerheted akárhova a tükröt. városi autó, jaigen..
nekem a klímával nincs bajom, már a motor visszafogását illetően. azzal már inkább, hogy hiába kapcsolod be, semmi se történik, sehányas ventilátorfokozaton. valami van, de az langyos. ez a klíma még nem AZ a nagyautós klíma.
hivatalosan nem az én autóm (hálistennek), ezért nem is írok semmit az "előző" rovatba. (az utolsó kocsim egy 16v calibra volt, most meg gyalogolok, ameddig nem tudok venni valami tényleg jót, ami 2L, automata, szedán és nem suzuki, vagy francia)
Hibalista
- semmi nem romlott el. csúnya is lenne egy új miautónkon.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
