A kék-laguna csobbanása.
Szöveges ítélet
Fiam javasolta; ha el akarjuk cserélni régi autónkat, most tegyük,mert most még kapunk érte valamit,-később már egyre kevésbé!/Az 5 éves Club tökéletes volt még, csak kissé " fapados"! / Hallgatunk rá, és feleségemmel elkezdtünk új kocsit keresni. Első elképzelésünk az volt, hogy egy gazdagabb felszerelségű, fiatal, kevés kilóméteres használtra váltunk. Feltétel volt; hogy könnyű beülést, a vezetéshez jó kilátást biztositó, lehetőleg kisfogyasztású és árfekvésű legyen az autó. / Mindketten nyugdijasok vagyunk!/ Kezdetben Ignis-eket nézegettünk; használtat is újat is vegyesen. Megfelelt volna, csak a fogyasztásáról kissé lehangoló véleményeket olvastam itt a " Népitélet"-ben. Több volt a negativ mint a pozitiv vélemény! Amikor a Suzuki-kereskedőnél ennek hangot adtunk; a Splash-t ajánlotta. Eddig nem is hallottunk erről, és még nem is láttunk ilyet! Amikor megpillantottuk, egymásra néztünk az asszonyal, és szinte egyszerre gondoltuk, és mondtuk ki; - ez az amit keresünk! Valami megragadott! Magas, jó-pofa kinézet, hatalmas első és hátsó lámpákkal kivülről, és igazán nagynak tünő térhatás belülről. Tényleg mint a reklámjában;-mintha körülölelne valami! A beszállás egyszerű; nem leülni, hanem beülni kell, és ez a mi kurunkban -tisztelet a kivételnek-, már nem egészen mindegy! Az ülés, a kormánymagasság pillanatok alatt tökéletes kényelmi pozicióba állitható, a kategóriájához képest hatalmas szélvédő üvegen keresztül, és a magas poziciójú látótérből nagyon jó a térlátás és nekem már ez sem mindegy! Egy hónapja hajtom 1000 Km van benn. A kocsi egyre fürgébb. Városban szinte " erőszakkal" tudja csak az előirt 50 Km-et betartani. Negyedik sebességben 2000-es fordulaton már 60-al menne! Országúton kiválló az úttartása, a kanyarokban stabil, nem "ugrándozik" , teljesen egy nagyobb kategóriájú kocsi érzetét kelti. Dinamikájával a nálamnál fiatalabb korosztály tetszését is méltán elnyerné! A fogyasztását 800 km vonatkozásában ellenőriztem. Egész pontosan 5,9 l/100 km-re jött ki fele városi és országúti autózás vonatkozásában. Merem remélni, hogy a bejáródása után ez még csak javulni fog.A fékje kiváló- szinte érintésre fog! Az autó audió berendezése a Suzuki-kra jellemző takarékosság ellenére, szerintem még "vájt fülüek" számára is elfogadható élményt nyújt.
Egyenlőre azt mondhatom, hogy aki ebben az értékhatárban gondolkodik, nehezen tudna jobb kisautót beszerezni.
Hogy valami negativumot is mondjak: nem tetszett a tanksapka fedél feszerelése- se középen, se szintben nem állt a karosszériával. Biztos a gyári dolgozó aki feltette, már az ebédszünetre gondolt! A szervizben gond nélkül megigazitották.Egyenlőre ennyit, a későbbieket majd meglátjuk!
Hibalista
- Tanksapka-fedél igazitás
Ide hordtam szervizbe
Sipos Suzuki Autóház Szombathely
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Club-1200 | Következő autója? | Remélem kitartunk egymásnak! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
