Tereptigris munkagép
Szöveges ítélet
25 évesen került hozzám ez a kicsi, kényelmetlen, ám minden ízében terepjáró szörnyeteg.
235/75 R 15-ös terepgumikkal még jóindulattal sem nevezhető fürgének, cserébe sokat fogyaszt. Ha rúgja neki az ember, akár 10 litert is lazán benyel. Finom lábmunkával viszont 8 alá is csökkenthető az étvágya.
A felsorolásból nem hagytam ki semmit, nálam intenzív használat mellett is mindössze ennyi meghibásodás jelentkezett. Olajcsere, szűrők, fékbetét persze megvoltak, de hiba más semmi.
Az előző tulajt jól ismerem (unokahúgom), ő sem kímélte, mégsem kellett javítani, csak cserélni a kopó holmikat.
A belseje, a műszaki megoldásai, a felszereltsége egy szóval jellemezhető: SPÁRTAI.
Viszont a spártai egyszerűség és keménység szerencsésen ötvöződik a japán megbízhatósággal és a szamurájok becsületével. Vagyis mindig, mindenhol megy és teszi a dolgát. Hóban, fagyban, sárban, hőségben, esőben, siratófalon, vagy akár 600 kilós utánfutóval. 1000 köbcenti, 45 lóerő és mégis csodák történnek. Mindenhol elmegy, mindenhonnan kimászik, és ami a legfontosabb: nem kell rá vigyázni. Itt-ott behorpad, karcolódik, rozsdásodik, de ilyen gépet nem színházba járni vásárol az ember.
Még egy dolog, ami nagyon tetszik: vadidegen SJ-LJ-Samurai sofőrök villognak és integetnek egymásnak, ha szembetalálkoznak. A márkabolondok...
Hibalista
- kardánkereszt (5000,- Ft)
- osztómű felfogató gumibak (1200,- Ft)
-
Ide hordtam szervizbe
barát-haver-ismerős
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 250000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Tempra | Következő autója? | Ugyanilyen (ütni-vágni), vagy Toyota 4runner |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
