Japán szerelés? UAZ
Szöveges ítélet
a rizsszememet 2004 októberében vételeztem!!!
már régóta akartam egy régitipusú terepjárót(uaz nagy szerelem, níva-t el?ttem vitték el), de nem bántam meg!!!!, s?t már nem is kell más márkájú és országbeli!!!!!!
naszóval.....
a kis hálás rizsem, még a kinti -25ben is (kétszer kinnaludt, mert m?szakin volt) pöccés ? röffre indult!!!! mert ? japán és nem német!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
motorikusan egy 4hengeres 1literes gépes. a 60lova szerintem elég, feltéve ha nem akar az ember házat húzni.....
terepen ez a lovarda elég, de az 1.3as se tud többet....
fogyasztásilag 80kmerrel haladva közúton max a 10l, amúgy ha vigyázol akkor 8, de a terepen 10-12(pápaival), de volt szerencsém egy olyan expedíción résztvenni(nem az enyémmel), hogy lazán lement 15 is, de azt a terepet még uazzal se vállaltam volna be, mert még azt is sajnáltam volna.... de kijött, méghozzá segítség nélkül(nem húzták és csörl? se kellett)
enyém egy ún kabrió....
van keménytet? is hozzá, de hogy most kezd nyár lenni lekerült róla.... egyáltalán nincs huzat, kis leveg?mozgás kell!!!
sajnos a drágát is eléri a barnafolt.... hát mitagadás, 23éves, de akkor még nem volt komoly techológia festés terén!!!!!
ez egy még gyári állapotában hagyott autó!!! nem versenyzésre van használva!!!!
hála istennek merevtengelyes, és tehát nem kell félni hogy kátyúba belepattan és hát vége... még a hagyományos gyárépítésitechonlógi?t alkalmazták(H és L vasak), plusz két merevtengely, plusz erre egy kifogástalan hajtás és osztóm?!!!!
a kocsi még el van látva gyárilag egy hátsó difiZÁRral, ami sajna nem m?ködik, mert még nem volt használva azáltal, hogy be van gyógyulva... én ezért nem húzom szét..... meghát nem is kell ez neki, mert ha terep akkor pápai!!! :)
alkatrészügyileg a csapágyak fillérbe kerülnek!!! minden boltba fellelhet? hozzá(12 eFt volt szereléssel a bal eleje fullra!!!)
amúgy az osztrákoknál minden van, úgyhogy nem kell aggódni ha nincs valami hozzá!!!, ha nem akarsz messzire menni, akkor a gógliba beírod a samurai szót és kidob egy samurai funsiteot ahol készségesen sgítenek mindenbe!!!!
csúfolják a samurai-okat "japánUAZként", de nem az orosz szereléssel készültre kell gondolni!!!! igen robosztus, de japánok által lett szerelve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ugyhogy a két márka egyesítve van!!!!! a jó egy jobb szereléssel!!!!
Hibalista
- amikor megvettem a gazdája elhanyagolta!!!!!
- nemérdekelte, csak ütötte.... tehát balels? csapágyak kompletten!!!
- kis olajcsepegés, de tömítéscsere és kész!!!!
Ide hordtam szervizbe
egy helyi srác, aki már támasztott fel ilyet poraiból!!!!
"emzsolti" jóóóó ember korrekt és azonnali!!!!
anév és cím nem adható ki!!!!!, szerintetek miért????
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 2101 GrA | Következő autója? | suzuki vitara |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
