Japán Jeep
Szöveges ítélet
Éjjel-nappal, télen-nyáron, hétköznap és hétvégén, munkába és ünnepelni csak Samuraial járok, egyedül vagy családostul, szólóban vagy utánfutóval, mindegy. 70/30 közút/terep használatban. Aszfalton 80km/h utazó sebességgel, terepen pedig, ahogy kívánja vagy kívánom úgy nyomom neki. Nagyon szerethető kis gép. Állandó jelleggel a közlekedők figyelmének a központjában van. Terepen pedig csak kellemes meglepetéssel tud szolgálni. Ahol legalább egy kerék a földet éri, ott átmegy, felmegy. Karbantartása minimális pénzt és időt igényel. Rengeteg alkatrészt lehet hozzá kapni újonnan is és bontva is. De általában csak a kopó alkatrészeket kell cserélni, mint pl.: kardánkeresztek. Szerviz szempontjából igénytelen szerkezet, igazából csak a kötelező olaj és szűrőket kell cserélni, más meghibásodás nem nagyon van. Nekem egy Long verzióm van, ami kerek egy méterrel hosszabb, mint a hagyományos Samurai, és ez mind a csomagtér. Nagyon jól tartják az árukat, amiket meg is keresnek. Már 200000 km van benne, de olyan a hajtáslánc, mintha még csak be lenne járatva.
Hibalista
- Kardánkeresztek, kerékcsapágyak, fékek
Ide hordtam szervizbe
Brilla 4x4
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Sj410 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |
