A "Próféta" ajánlásával
Szöveges ítélet
"Nagy szárazság fog tombolni világszerte az ivóvíz készletek megcsappannak,midőn emberek milliói kelnek útra az éhinségtől gyötörve jobb vidék után kutatva versenyt futva a pusztulással."
Az ember hajlamos ideológiát gyártani ha egy olyan autót szeretne birtokolni amire végképp nincs szüksége. A Nagy könyvben írtak mintha beigazolódni látszanának mostanság kezd feje tetejére állni a világ. Önkéntelenül is eltöpreng az ember azon ha ne adj Isten bekövetkeznek a próféciában foglaltak,miként vészelhetné át az ínséges időket.
Akár ennek jegyében is köttethetett volna meg az a csodás üzlet amikor szert tettem életem 2. suzuki samurai gépkocsijára. Egy eldugott kis faluban Stuttgart mellett szolgált egy kutyatenyésztő család mindeneseként. Az első samurai által szerzett emlékeimben felsejlő tapasztalatokra hagyatkozva szinte elképzelhetetlennek tűnt hogyan csapom le azt a hátralevő 1200kilométert.
Ugyanis az autó méretei aki nem ismerné a következőek: Hossz 3,5m szélesség 155cm teng táv 2030mm mindez merevtengely,laprugó kombóval megfejelve. Az autót már a "modern" régi swiftből ismert 1,3 közvetlen befecskendezéses benzinmotor hajtja amihez egy 5fokozatú manuális váltó kapcsolódik megfejelve kapcsolható összkerékhajtással valamint felezővel. Terepjárásból kifogástalan,ezen írásom az "Arra az esetre ha a prófécia beteljesül" c. alatt olvasható az előző samurai által gyűjtött tapasztalatokról.
Ez az autó egy jelenség,az emberek mikor meglátják nem tudják hova tenni mert egyben foglalja egy kedves kisautó egy kortalan forma és egy igazi terepjáró tulajdonságait amit igen jól meggyúrtak a Japánok. Kilencszázötven kilóban összefoglalva képesek voltak egy rendkívül masszív felépítésű agyonûthetetlen igazi terepjárót alkotni amit egy általános iskolás gyermek fizikumára terveztek.
Kényelem szempontjából vetekszik egy 601es trabanttal de ha azt vesszük alapul,h ahová tervezték a gyalogszeren kívül legfeljebb ezzel az autóval jut el az ember,máris új értelmet nyer a kényelem fogalma.
Szóval a várva várt utazás eseménytelenül minden várakozást felülmúlva jól telt. Az autópályán a kamionokat megelőzve de a buszok által megelőzötten gyűjtöttem a kilométereket átlagban 100 néhol 110es tempóval aminek végeredménye 8,5literes fogyasztás lett. A kerékagy kapcsoló zárt állásában végig amit elfelejtettem oldani.
Ez egy olyan jármű ami egy f astrához képest is bagatell összegből szervízelhető.
Nincs kettőstömegű nincs turbó nincs dieselbefecskendezés,elektronika,masszázsfotel,bonyolult futómű,drága alkatrészár,hitel,óvatoskodás,para! Van viszont egy őszinte jókedvet okozni képes az élet valódi értékeit közelebb hozó jármű amit pszihiátereknek kötelezően receptre kellene felírniuk az emberi hülyeség ártalmainak kompenzálása céljából.
Hibalista
- Nem romlik el.
Ide hordtam szervizbe
Saját magam szervízelem.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 146000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
