Ne vegyetek ilyet, túl jó!
Szöveges ítélet
Igénytelen állat, tényleg, Az ég világon semmit nem kér.
130 ezernél fékbetét, tárcsa csere volt. Semmi ilyesmi: porlasztócsúcs, nagynyomású pumpa, kiegyensúlyozó tengely jeladó, részecskeszűrő, részecskeszűrő nyomáskülönbség jeladó, kettős tömegű kerék, és még sorolhatnám a sok szemetet.
Nem igaz, hogy drága akatrészek, viszonylag sok utángyártott cucc is van hozzá, semmivel sem drágább mint egy opelhez. Pont nem ez az az autó, amihez tudnék ezer karaktert írni, mivel baromira elégedett vagyok vele. Az 1,6-os szerintem is a jó választás, persze ha már itt tartunk az USA-ban lehetett 2,3-val is kapni, az állat lehetett. Egy tetőbox csodákra képes térfogatnövelés terén. A fékbetétre kényes, csak a jobb minőségűt szereti. A csomagtérben a lengéscsillapító hátsó két púp zavaró nagyon. 100 ezer környékén gázra váltottam, eddig 40 ezer megtett km, semmi hiba. Gázból eszik 8-at, EURO 5 lett, EGR és minden egyéb fityfirity nélkül.
Szerintem én hamarabb fogok kidőlni, mint hogy ez kirohadna alólam.
Hibalista
- Eddig csak a lambdaszonda, de ez típushiba, denso szemét.
Ide hordtam szervizbe
Az öröklét
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 48000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 140000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Clio | Következő autója? | Vitara |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |
