Nagysegg? magas fenség
Szöveges ítélet
Kiemelt küllem? autó, számomra az emelt hátsórész különösen tetszik, megjelenésében határozottan különbözik kategóriája többségét?l. (Érthetetlen, hogy valaki "randának " nevezi! Akkor miért veszi meg?) A magas felépítmény rendkívül kényelmessé teszi a beülést (elmarad a gyakori "fejbeverés"). A magassága ellenére kit?n? a tapadása (útfekvése). A szélre érzékeny a nagyobb felülete miatt, de így is stabil. A tet?csomagtartót nem szereti, bútorszállítással sikerült jól látható horpadásokat el?idéznem (a javítás költségén, jó párszor elszállíthattam volna a bútoromat). A motor jól húz, 140 km/óra körül hatékony "társalgásgátló" zajt produkál. Belül kényelmes, jó megoldás a levehet? fejtámasz (így az unokám kilát a gyerekülésb?l). Az ABS kiválóan m?ködik, csak felel?tlen vezet?nél csúszhat meg az autó. A három év alatt semmilyen hibát sem produkált (kivéve amit én er?szakoltam rá, pl a g?zborotva elszakította az ablakmosó vezetékét). A motornak elég jó az "étvágya" 140 km/óra körül 9 liter fölött zabál, ráadásul hangosan morog hozzá! Hatalmas a csomagtartója, képes mindazt "elnyelni", amit a feleségem a TESCO-ban vásárol. Hibáival együtt nagyon megszerettem! A bevásárló központok nagy parkolóiban könnyen megtalálom, magas popsijával csábítóan hivogat.
Hibalista
- 0
Ide hordtam szervizbe
Budapest Egressy u
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Typo 1929 TD | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
