Minőségi etalon japánból
Szöveges ítélet
Nem a Liana volt az álmaink autója, de a praktikuma és a megbízhatósága miatt döntöttünk mellette. Kissé féltünk a fogyasztása miatt, de nem okozott csalódást. Az átlag 6,7-7,1 liter mozog, ami a kategóriában jónak mondható. A nyomatékán kissé segített egy K&N sportbetétszűrő. A fenntartási költség kimerül az olajcserékben. A fék 60 ezernél kb. 70%-os. A váltó rövid áttételezése miatt még ötödik fokozatban - 50km/h-tól - is dinamikusan húz, de a motorzaj - bár nem zavaróan - 140km/h-tól behallatszik az utastérbe. 160-170-et lehet vele simán utazóban autózni. A végsebessége 185-190 körül van sik úton GPS szerint, ami szerintem elegendő. Az autó nagy sebességnél is stabil marad, nem válik idegessé. A magas építése miatt nem szereti az erős oldalszelet. A váltója pontos, de a hátramenet néha csak második kupplungolással hajlandó kapcsolódni. A fékek kitűnőek. Az ülések kényelmesek, megfelelő a lábtér és fejtér 4 felnőtt számára. A klíma jól hűt. A csomagtartó nem túl nagy, de 4 személy részére elegendő egy külföldi nyaraláshoz is. Ajánlom mindenkinek, aki nem akar heteket tölteni szervízben és súlyos tízezreket költeni alkatrészekre és munkadíjra. Nekünk teljes mértékben bevált.
Hibalista
- Az ajtókárpitok nyekeregtek, de a tartópatentok megolajzása szilikon spray-vel megoldotta a problémát.
- A hátramenetet néha dupla kuplungolással lehet csak kapcsolni (suzuki sajátosság).
Ide hordtam szervizbe
Magam szerelem.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 47000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | swift sedan 1,6 GX | Következő autója? | nem tervezem |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
