meglepő tulajdonságok 2
Szöveges ítélet
folytatás:
1,5 év telt el a vásárlás óta.
értékelés:
kényelem :
továbbra is tetszik. ballonos gumival még jobb a rugózása, de peressel is jó volt.
térkínálatra továbbra is azt mondhatom hogy bőséges! sok fajta cégautót(új VW-k:jetta, passat,tuareg)használok, de meglepő, hogy egy passat hátuljában is kisebb a hely -főleg fejtér viszonylatban.
de a zaj(motorhang) egyre zavaróbb, főleg h munkámból kifolyólag sok autót próbálok. hangos a motor! helyesebben gyenge a hangszigetelés, mert a motor egy jó konstrukció. tehát bent hangos, főleg autópályatempónál, ahol kb 3700-at forog a motor. és nem is szép a hangja.
ami rettenetesen zavar:a gagyi-műanyag műszerfal... ha 10.000 ft-al többe kerülne a kocsi, de normális műanyag(esetleg puha) lenne a műszerfal, sokkal jobben tetszene-mert formára rendben van. ilyen igénytelen anyagot keresni kell...kopog, karcolódik végtelenül olcsó hatású. Az első ülések viszonylag(értsd ahogy mondom) jók. hátul jobbak.
motor:
jó, elég erős-viszonyítva más 1,6-osokhoz. és nem romlik el semmi benne.
a hangja nem szép(nekem) és mint írtam,és behallatszik az utastérbe. fogyasztása jobb, mint vártam: 5 utas, kiskutya, + 30-40 kg csomag-azaz közel teljes terhelés- autópályán 400 km , 130km/h-val: 28 l. azaz így 7l/100km. ez nagyon rendben van. azért a Liana-nak a 130km/h sok(fogyasztás szempontból) mert: rövid az 5.fokozat, és viszonylag rövid, de viszonylag magas a teste:rossz a légellenállás egy nagy szedánhoz képest. ennek ellenére 7 liter százon. szóval ez szuper. motorfék gyenge-lehet h olyan jó a motor, olyan kicsik benne a surlódási veszteségek..gázra élénken reagál, semmi késlekedés, amíg felpörög
váltó: azt kell mondjam nem jó(?). nem tud visszaváltani 2-esbe. más autók meg tudják tenni. de lehet h csak szinkrongyűrű csere kéne, és nem maga a váltó a rossz..sztem rövid a végáttétel: autópálya 3700-3800-as fordulat..talán nem tűnik vészesen soknak,de a gyér hangszigeteléssel együtt nem egy nyerő páros hosszú túrákra
ezért rakattunk fel a gyárinál nagyobb gumikat, h ne bőgjön a motor..
kormánya nagyon jó,éles. semmi bolyongás. viszont fordulóköre nagy, bosszantó, hogy 2 sávos úton képtelen megfordulni. a Lancia Thema 35 centivel hosszabb,de kisebb helyen megfordul.
kinézetét megszoktam, hátulról tényleg formás (és fentről nézve is-de ki nézi onnan?). elöl csak az "őrült-bamba szamuráj" tekintetet sugárzó első lámpák miatt vegyes a kép.
hiba:
kiégett a 2 lambdaszonda közül az egyik. az ki lett cserélve. a Hollósnál riasztgattak először 5-600.000 ft-al(!!), aztán mondtak kb 200.000-et. máshol ez 50 volt. rá 2 hétre kiégett a másik(lehet h van közte összefüggés, márminthogy az egyik hibája miatt káérosodott a másik is). amúgy semmi, még egy izzó sem.
Hibalista
- lambdaszondák
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 95000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Thema | Következő autója? | Kappa |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
