A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Liana (2001-2007)

Liana 1.6 GLX ´kombi?´ 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

meglepő tulajdonságok

Szöveges ítélet

Azért vettük, mert origin japcsi!
tehát nem csak a márkajelzés, a cég székhelye japán, hanem a valós gyártási helyszín is Japánban van-volt. ezt nem gyártották európai helyszíneken, béna beszállítókkal/beleérve a német "csúcs??"-technológiát is/
Emiatt gyakorlatilag hibamentes üzemre számítunk, föláldoztuk a jóízlésünket a megbízhatóság oltárán. Sztem egy csúnya sziluettel bíró autó, gagyi kinézetű orral, elöl búcsúslámpákkal(főleg a lámpák rontják el az elejét)...
Bár ízlések és pofonok: manapság már megszokott ez a /kissé/magas építésmód és forma.
Sőt néhányan még Merivákkal, Polokkal, Yaris Versokkal, Xsara Picassokkal is mernek mutatkozni, anélkül hogy feketített ablakokat kérnének előre is, kiszálláskor pedig zsákot húznának a fejükre...azokhoz képest azért van stílusa, legalábbis a ´kombinak´:) a fara pl egészen szép!
Sőt ennek/mármint a Lianáknak egységesen/ legalább a belseje szép,sőt kimondottan formás és ergonomikus! és nem a szokásos spórolós műanyagos kivitelezéssel oldottak meg mindent, hanem pl az ajtókárpit szövet minden ajtón! személy szerint a digitális műszerfalat is kíválónak találom, gyönyörűen látható rajta minden,nagy számokkal jelzi a sebességet is.

alig 2 hónapja vettük, úh csak első benyomások:
egy öreg, de kíváló Lancia Themából ültünk át.
Az nagyon kényelmes autó,-más méret és kategória- és legnagyobb meglepetésre a Liana majdnem ugyanannyira kényelmes!-itt válik előnyére az ízléstelen magas karosszéria..fejtér..
az utastere csak leheletnyivel kisebb a Themánál,tehát bőséges! tényleg! nem Splashez mérten, hanem kényelemhez,nagyautókhoz szokva mondom ezt! -a csomagtartó már érezhetően kisebb,mármint egy nagyautóhoz viszonyítva-, de ezen kívül tökéletes.
nagyszerű rugózás a peres gumik ellenére is! mindent kivasal, lágyan rúgózik!-semmi japó keménykedés,rázósság-, csend (kivéve a motorhangot), semmi zörgés stb.
Rendes kárpitozott utastér, jól formázott,kényelmes ülések elöl-hátul. Meglepetésemre a lábtér is meggyőző, hátul is -ezt nem is értem hogy csinálták, mert bár Compact kategória méretű(azaz Golf-méretű) a Liana, a tengelytávja azért inkább kisautós,tehát nem indokolná a nagy lábteret..valamit ügyesen csináltak.
Tehát a térkinálat, általános kényelemérzet mindenképpen pozitív csalódás!

Viszont éppen a japán autóktól elvárt paraméterek terén kis negatív érzetet hagyott bennem:
motor: jó, közepesen erős, de hangos! ez vszínűleg a gyér hangszigetelés eredménye:a motorháztetőn pl nincs szivacs...
Azért mondom hogy ´csak´ közepesen erős, mert változó az ereje, fordulattól függően. Alacsony fordulaton kifejezetten erőtlen/kis köbcenti, 4 szelepes technika eredménye/, ezért nagyon könnyű lefulladni vele induláskor. Kijezetten megszokást igényel a kuplungkezelés, sokan inkább hogy elkerüljék a bakit, helikopter- vagy turbinás repülőgép-szerű indulást/versenymotor fordulaton sikít a motor, közben leég szerencsétlen kuplung/ választanak. Viszont közepes fordulaton és felette van benne szufla.
váltó: nem rossz, azt nem mondhatnám,de az én vezetési stílusomnál -motorfékezés-kijön egy hibája:
visszaváltás kicsi nehézkes,4-be, 3-ba kevésbé,inkább főként 2-esbe! oda szabályosan be kell ´roppantani´ a váltókart.
nem arról van szó, hogy én sportosan hülyén vezetek, csak szeretek motorfékkel lassulni:mert mint tudjuk(én így tudom,talán helyesen) az jó a féknek, és jó a motornak,erőátvitelnek is! (negatív erőhatások,egyenletesebb kopások stb)
szóval nem 60-nál akarom 2-be tenni,5000-es fordulatnál, hanem 40-nél,3000es fordulatnál. Ezt simán vennie kéne!
Pedig japán kifinomultság,precizitás-ezt főként a váltónál várnám..

Aki nem motorfékez,annak mindegy, felfelé könnyen,precíen lehet váltani.

a kormány a hosszbordákon,nyomvályúban elkezd oldalra húzni-ez valószínűleg a peres gumik miatt érezhető,nem kontrukciós hiba. elég erős szervo,könnyű kormányozni parkoláskor is.

Fék: hátul csak dob,elöl tárcsa természetesen. Azért ,legalább a látvány kedvéért elvárnék hátra is tárcsát..
Igen, csak a látvány és tudat kedvéért, mert funkconalitás terén nem lehet kifogásolható a berendezés: nagyon hatékony!

Összességében jó kis kocsi, és remélhetőleg abszolút megbízható, tartós!

Hibalista

- alig 2 hónapja használjuk-semmi hiba eddig/ezt is vártuk!/

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 99000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Thema Következő autója? Kappa v vmi origin japó Suzuki
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Liana 2001 (2001 - 2007)

További ítéletek (147 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)