A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Liana (2001-2007)

Liana 1,6 GS 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Kompromisszumok nélkül!

Szöveges ítélet

Az autót 2005-ben vásároltuk újonnan. A kiválasztási szempontok között a legfontosabbak a megbízhatóság, az alacsony üzemeltetési költség és az autó mérete voltak. Először egy ismerősünknél láttam meg, és mondhatni beleszerettünk. Amikor egy kereskedésben a vásárlás feltételei után érdeklődtünk, az információk birtokában döntöttünk: Ilyen kell! Hab a tortán a japán gyártásból fakadó összeszerelési minőség. Az autót a megrendeléstől számítva 2 hónap múlva vehettük át. Így sem a megrendelt Grey Pearl Metallic 1,3 GLX AC, hanem egy pezsgőmetál 1,6 GS tulajdonosai lettünk, mivel az Európába szállított típusok között a hajón már nem volt ilyen. A kereskedő ezért félmilliós árkedvezménnyel adta oda az autót. Alacsonyabb áron kaptuk meg, mint az 1,3-as listaára volt! A "rábeszélést" azóta sem bántuk meg. A felszereltség is magasabb, a nagyobb motorral nem járt magasabb fogyasztás, a plusz lóerők pedig sokszor jönnek jól. Ebben a kategóriában ezen az áron hasonló felszereltségű autót nem lehetett és talán most sem lehet kapni. A felszereltség teljes, talán csak a kitörésgátló hiányzik.
A vásárlástól eltelt két és fél év és közel 70 ezer km alatt az autóra nem kellett a kötelező szervízeken felül költeni, minden úgy működik, mint új korában. A szervizek költsége baráti, a Casco biztosítás díja is alacsonyabb a kategóriatársakénál. Szerencsére az autó sérülésmentes, nem szeretném megismerni az eredeti japán karosszéria-alkatrészek szállítási határidejét!
Az autót mindennap használjuk. Megbízható, kényelmes, akár hosszú távon is. A leghosszabb egyben megtett út 980 km volt, 4 fővel, tetőcsomagtartóval 7,5 l-es átlagfogyasztással. Bármikor újra vállalnám. 120 felett a menetzaj már magas, a zajokat jobban elszigetelhették volna az utastértől. A gyári Yokohama gumik nagyon jók voltak, de viszonylag hamar, két teljes szezon alatt elkoptak. Tavasszal új nyári gumikat kell beszereznem. A hátsó futómű érzékeny a magyar utakra, minden márkatársnak javaslom az évenkénti műszeres ellenőrzést!
Apró hiányosság, hogy az autóban viszonylag kevés a rakodóhely az apróságok számára, valamint az ötajtós csomagtartójának mérete is lehetne nagyobb. Ez utóbbi növelhető a támlák döntésével, vagy tetőboxal.
Mindent összefoglalva: nagyon szeretjük, igazi családtag és hűséges barát. Zokszó nélkül teszi a dolgát. Még gondolatban sem kacérkodtunk azzal, hogy lecseréljük!

Ami 2007.december 31. óta történt ( ekkor írtam a Népítélet rovatba először ):
Átléptük a 100 eKm-t. Továbbra is a megtestesült megbízhatóság. Minden nap használjuk, de egyetlen egyszer sem jutott eszünkbe, hogy cserbenhagyhat. Az előző autóimnál sajnos ez nem így volt: reggelente gyakran eszembe jutott, hogy indulunk, vagy maradunk?
A vásárlás óta eltelt 3 év nyolc hónap, és semmi meghibásodás. A szervízlátogatások kizárólag a kötelező penzumokra, valamint a gumiszervízre korlátozódtak. Ezeken kívül volt egy visszahívási akció, ahol a sebességváltó karhoz tartozó biztosító elemek egyikét kellett cserélni, természetesen ingyen kb. 30 perces szervízben tartózkodással. Elfogyasztottam két garnitúra gumit ( téli - nyári ), így mindkettőből vennem kellett újakat. Ezt kicsit sokallom, de betudható a vezetési stílusomnak:))) A hátsó futómű beállítását el kellett végeztetnem, de valószínűleg minden gumicsere után meg kell tennem. Úgy látszik, nagyon érzékeny, hamar elállítódik és ez meglátszik a gumik kopásán. Kiégett a harmadik izzóm is. Kettő a rendszámtábla világításban - jóféle ujjgyakorlat-, valamint egy a hátsó ködlámpában. Azt hiszem, 100 ekm alatt ez nem sok:))) A futómű 0-10 °C között néha kicsit nyiszorog, de a kötelező szervízek alkalmával mindig kérem ezen gumialkatrészek kenését, így sokáig csendben maradnak. A márkaszervízzel továbbra is meg vagyok elégedve. Pontosak, megbízhatóak és elfogadható áron dolgoznak.
Csak így tovább, Liana!

Ami 2012. április 1-ig történt:
2009-ben „elgázosíttattam”. 215 eFt-ba került, és fél év alatt behozta az árát. Azóta is csak megy és megy, plusz karbantartás a gázrendszer szűrőcseréje kb. évente. Gázból a fogyasztás kb. 8,5 – 9 l / 100 km, ami a mai üzemanyagáraknál 20 Ft / km-re jön ki.
Első fékbetéteket cseréltem kb. 130 ekm után, nemrégen pedig kb. 180 ekm-nél első kerékcsapágyat kellett cseréltetnem. Ez utóbbin kívül eddig még nem volt rendkívüli szervizlátogatás

Hibalista

- első kerékcsapágy 12 eFt + 8 eFt munkadíj

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Blaskovics Győr

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 185000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Escort Turnier 1,8 16V Következő autója? nem tervezem
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Liana 2001 (2001 - 2007)

További ítéletek (147 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)