Kényelmes útitárs, a végén hibákkal
Szöveges ítélet
60e km-vel vettem 3,5 evesen. Az tetszett meg benne eloszor, hogy meg 192cm-vel is elfogadhatoan kenyelmesnek bizonyult a labter a hatso ulesen. Az 1.6-os motor is jol jott az 1.3-as Swift utan. Bar volt par problemam (valto, aksi), de osszesegeben nagyon szeretem vezetni. Hegyen, nemet autopalyan ... mindenhol jol teljesit. 130 folott eleg nagy a motorzaj, de meg lehet szokni. 140-170km/h-s tartomanyban is szepen lehet utazni vele a nemet autopalyan. A 120eKm utan jelentkezo hibak: jelado->motorleallas, klimakompresszor kicsit kiabranditottak. Egy pozitivuma volt, mindenhova elvitt a sajat laban / bar neha akadozva /.
Hibalista
- 1. Vasarlas utan egyszer egvehagytam a belso vilagitast, ami leszivta az aksit. Ez kesobb zarlatos is lett, cserelni kellett. Sajna hitegettem magam, hogy majd feltoltodik, aztan egyszer csak megadta magat menet kozben. Kontrol lampa jelezte, szoval az en hibam volt. Aksicsere utan lehetett tovabb menni.
-
- 2.
- Valtobovden kitagult, vagy meglazult ... A lenyeg az, hogy 5-osben nem maradt meg a sebvalto, csak ha valaki kezzel tartotta. 1-4-ig nem volt gond. Itt eloszor a reteszelest csereltek, de ez magaban csak ritkitotta a hiba elofordulasat. (Ez egy kb. 45eFt-os alkatreszcsere volt.) Majd a valto bovden kovetkezett (Ez mar ingyenes utomunkalat volt.).
-
- 3. Fekbetet csere. (Itt nagyot csalodtam a Suzuki M6-ban. 24eFt + szerelesi dijert akartak fekbetetet cserelni. Az ajkai markaszervizben vagy eppen a szazhalombattai nem markaszervizben ez a muvelet 8-10eFt + munkadij. Szoval kb. fele.)
-
- 4. Megallt a motor autopalyan. Eloszor 150-es temponal, aztan mar 130-140-nel is. Vegul 100-zal kellett hazamenem Nemetorszagbol. A hiba oka: fotengelyen a jeladot kellett cserelni. Sajnos erre nem jottek ra egybol, mert hibakodot torolte ujrainditaskor a computer. (Nem csak az othoni szerviz nem tudta kiolvasni, a nemet ADAC-sok sem.) Igy volt gyertyacsere, benzin szuro tisztittas ellenorzes, de a hiba meg elojott. A vegen a jeladocsere megoldotta a problemat. Bar addigra ugy megszoktam, hogy figyelni kell a kontrollampakat, hogy neha az indeyszelesnel is osszerezzentem.
-
- 5. A klimakompresszor adta meg magat kb. 145eKm-nel. :-( "Kikotottek, ugy ment az auto. Amire megcsinaltattam volna elloptak a DUnapartrol. :-( Az utobbi ket hiba miatt nem bantam volna, ha lett volna rajta casco. Ugyis nehez eleadni. Igy banom.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Kovacs / Ajka
Maximalisan elegedett vagyok veluk. Bar a valtot csak 2-ra sikerult 100%-os allapotba hozniuk. Itt vettem az autot, ha tehettem ide hordom szervizbe.
Ja es a hozzaallasrol:
Jartatok mar ugy szervizben, hogy lemostak + kitakaritottak az autot keres nelkul es ez a szamlan nem szerepelt? Na en mar jartam, nem is egyszer. ;-)
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Braunschweig / Suzuki Kirsch
Amikor a rossz klimakompresszorra azt mondtak 1200EU + munkadij. Nem tudtam sirjak vagy nevessek. Konzultacio az otthoni szervizzel, telefon, es levettek az ekszijat a kompresszorrol, csak a szervo lett meghajtva egy rovidebbel. 130EU-t fizettem erte. :-( Szoval ezentul inkabb otthon szervizelek.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 85000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | swift 1.3 sedan GLX | Következő autója? | Valami kombi kb. 1.6 benzines motorral, talan Ford Focus |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
