Kár, hogy kevesen ismerik...
Szöveges ítélet
Kollégámtól vettem(tehát garantáltan nem zsákbacica), 3 évesen, vezetett szervízkönyvvel 1720000-ért, ő (3700000-ért vette). Ugyanilyen felszereltséggel egy új kiskategóriás 1000000-val drágább. A család szereti mert nagy csomagtere van, tágas és kényelmes belül, a 4 légzsák miatt biztonságos is. Feketében, alufelnivel egész tűrhetően néz ki. Ha lepasztázom még néha utánnam is fordulnak. Eddig még csak jót tudok írni róla. Néha megzörren a műanyag alacsony fordulaton, de hamar elhallgat és a motorzaj sem nagy. 2007. nyarán a 42 c°-os hőségriadóban lefutottam vele a Zalakaros- Záhony távot (540 km) 4fővel, 3pihenővel, Budapesten keresztül, végig klímával kevesebb mint 6 óra alatt, így is kijött 9 literből.
Hibalista
- 50000-nél első fékbetét csere (9500-ért van frankó utángyártott), ezen kívűl semmi az égvilágon, azt is csak az első tulaj vezetési stílusa miatt kellett cserélni. Még csak egy vacak izzócsere sem bosszantott fel.
Ide hordtam szervizbe
Magamnak csináltam.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 44000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Alto 1.1 Glx. | Következő autója? | Japán |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
